Połączenia gwintowe

Ważniejsze połączenia gwintowe elementów silnika powinny być dokręcane za pomocą klucza dynamometrycznego odpowiednim momentem. Są to połączenia: — nakrętki Śrub łączących kadłub silnika M12X1 , 5 — 3,5 kGm — nakrętki i śruby łączące kadłub silnika MB — 2,0 kGm — nakrętki mocujące głowicę MIO — 3,2 kGm — nakrętki korbowodów M9X1 — 3+3,5 kGm — nakrętka koła pasowego prądnicy M 12 X 1,5 — 5,5 -6,5 kGm — śruba specjalna koła pasowego na wale korbowym M20X 1,5 kGm — nakrętki mocujące obudowę silnika z zespołem napędowym MC — 2,5 kGm — nakrętka koła za...

Jazda próbna

Sprawdzić działanie hamulca głównego i pomocniczego. Sprawdzić działanie układu ogrzewania i przewietrzania. Sprawdzić i wyregulować obroty biegu jałowego. W samochodzie z urządzeniem do oczyszczania spalin oraz we wszystkich modelach od 1971 r. ustawić moment zapłonu za pomocą lampy stroboskopowej oraz sprawdzić działanie regulatora przepustnicy. Przy okazji należy sprawdzić kilkakrotnie łatwość uruchamiania silnika. Umożliwi to określenie nie tylko silnika, lecz również rozrusznika, akumulatora oraz urządzeń elektrycznych. Jazda próbna umożliwia również wykrycie niedomagań silnika, sprzęgła ...

Koła i ogumienie

Samochody VW 1200 miały do 1952 r. ogumienie 5.00 — 16, które zostało zastąpione następnie ogumieniem 5.60 15. Od sierpnia 1956 r. na obręcze kół montowane są opony bezdętkowe. Ciężar kompletnego koła wynosi 13 kG. Od sierpnia 1965 r. zastosowano lżejsze tarcze kół z otworami. Od sierpnia 1966 r. wprowadzono do samochodów VW 1500 nowe tarcze kół, mocowane czterema śrubami M14 (poprzednio 5 śrub Ml 2). Od sierpnia 1967 r. te same tarcze zastosowano do samochodów VW 1200 i VW 1300. Promień statyczny opony wynosi 304 mm, a promień dynamiczny 307 mm przy prędkości 60 km/h. Prawidłowe ciśnienie powietr...

Herpes Zoster AD 6

Hamując silnikiem podczas zjeżdżania ze wzniesienia nie należy wyłączać zapłonu. Pedał przyspieszenia powinien być tak ustawiony, jak do pracy silnika na wolnych obrotach. Wyłączenie zapłonu powoduje skraplanie się paliwa na Ściankach cylindrów, które następnie zmywając olej będzie przedostawało się do miski olejowej silnika. Będzie to z kolei powodowało przyspieszone zużycie elementów silnika. W skrajnym przypadku, kiedy zawodzą hamulce, a hamujące działanie silnika okazuje się niedostateczne i samochód coraz bardziej zwiększa prędkość, należy wybrać jak najprędzej taką przeszkodę, która umożliw...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

226#kasowanie inspekcji citroen c5 , #salon citroen bydgoszcz , #auto moto gratka , #szybcy i wściekli 7 cda , #citroen c5 forum , #citroen c8 opinie , #klub cytrynki , #serwis citroen bydgoszcz , #komunikaty citroen c5 , #depollution system faulty ,