serwis citroen warszawa

Jazda

Jeżeli oględziny zewnętrzne i próba drogowa nie wykazały zasadniczych wad samochodu, można uznać wynik badań za pozytywny. Pozostaje jeszcze jednak ustalenie rzeczywistej wartości, czyli ceny.Ze względu na swą trwałość i niezawodność w różnych warunkach atmosferycznych i klimatycznych samochody były w Polsce bardzo drogie, nawet po kilkuletniej eksploatacji. Obecnie w związku z postępującym nasyceniem rynku nowymi samochodami ceny wszystkich samochodów używanych stopniowo obniżają się. Trudno jest więc podać jakiś uniwersalny przepis na ustalenie ceny używanego samochodu, tym bardziej że ...

Zuraw samochodowy K-32 produkcji radzieckiej na podwoziu samochodu ZIS-150 przy wiekszym obciazeniu moze pracowac tylko po uprzednim podparciu na czterech wspornikach

Żuraw samochodowy K-32 produkcji radzieckiej na podwoziu samochodu ZIS-150 przy większym obciążeniu może pracować tylko po uprzednim podparciu na czterech wspornikach. Mechanizmy żurawia są sterowane mechanicznie i napędzane silnikiem samochodowym przez przekładnie. Żuraw samochodowy produkcji radzieckiej z silnikiem wysokoprężnym JAZ-204 przy obciążeniu ładunkiem ponad 2 T wymaga w czasie pracy podparcia. Przy ładunkach do 2 T i najwyższym położeniu wysięgnika żuraw może przewozić ładunki. Mechanizmy żurawia mają sterowanie mechaniczna i są napędzane silnikiem samochodowym przez przekład...

Wbudowanie radioodbiornika

Jako dodatkowe wyposażenie można nabyć odbiorniki radiowe dostarczane przez VW, np. EMDEN lub WOLFSBURG. Odbiornik EMDEN ma trzy zakresy fal: U — fale ultrakrótkie (87,6+108 MHz), M — wale średnie (515+1620 kHz) i L — fale długie (150+290 kHz). Odbiornik WOLFSBURG ma dwa zakresy fal: M — fale średnie (515+1620 kHz) i L — fale długie (150+290 kHz). Odbiornik radiowy EMDEN ma nr kat. 111 035 103 E. Odbiornik WOLFSBURG ma nr kat. 111 035 101 A/B/F, zależnie od roku produkcji samochodu. Głośniki z częściami do zabudowy w samochodach produkowanych do 1966 r. mają nr kat. 111 035 605, a do s...

serwis citroen warszawa

Przejazd żurawi samochodowych na nieznaczne odległości odbywa się przeważnie drogą za pomocą własnego napędu, natomiast na większe odległości żurawie przewozi się na platformach kolejowych, jeżeli mieszczą się w skrajni kolejowej. Krajowej produkcji żuraw jest typem żurawia samojezdnego, obrotowego na dwuosiowym podwoziu kołowym. Żuraw jest przystosowany do prac przeładunkowych i transportowych do 2 ton w obrębie placu budowy, składów materiałowych, ramp kolejowych itp. Żuraw składa się z podwozia na 8 kołach, nadwozia z silnikiem spalinowym wysokoprężnym, kabiną mechanizmów napędowy...

Najnowsze zdjęcia w galerii serwis citroen warszawa :



Jazda samochodem w górach

Hamując silnikiem podczas zjeżdżania ze wzniesienia nie należy wyłączać zapłonu. Pedał przyspieszenia powinien być tak ustawiony, jak do pracy silnika na wolnych obrotach. Wyłączenie zapłonu powoduje skraplanie się paliwa na Ściankach cylindrów, które następnie zmywając olej będzie przedostawało się do miski olejowej silnika. Będzie to z kolei powodowało przyspieszone zużycie elementów silnika. W skrajnym przypadku, kiedy zawodzą hamulce, a hamujące działanie silnika okazuje się niedostateczne i samochód coraz bardziej zwiększa prędkość, należy wybrać jak najprędzej taką przeszkod...

Przyspieszanie i hamowanie

Samochody VW nie wymagają docierania. Ich eksploatacja od pierwszego dnia może odbywać się normalnie, bez żadnych ograniczeń. Wytwórnia przestrzega jednak przed przekraczaniem określonych prędkości na poszczególnych biegach. Oczywiście, w razie konieczności szybkiego wyprzedzenia można na krótkim odcinku drogi przekroczyć podane prędkości, np. przyspieszyć na II biegu do 60 lub na III do 95 km/h. Samochody VW odznaczają się dobrym przyspieszeniem, co jest bardzo istotne zarówno w ruchu miejskim, jak i podczas wyprzedzania na szosie. Należy jednak pamiętać, że im niższy bieg jest wł...

Prawidłowe wykorzystanie silnika i skrzynki biegów

Podczas badań silnika zdejmowane są różne charakterystyki. Użytkownika samochodu interesuje jednak najbardziej eksploatacyjna, a więc krzywa mocy i krzywa momentu obrotowego. Upraszczając nieco zagadnienie można powiedzieć, że charakterystyka silnika jest tym bardziej korzystna, im bardziej stromo wznosi się do góry krzywa mocy i im bardziej płaski przebieg ma krzywa momentu obrotowego. Na podstawie zamieszczonych wykresów można stwierdzić, że wszystkie trzy silniki VW mają bardzo korzystną charakterystykę. Przyrost mocy do maksimum następuje w stosunkowo wąskim zakresie prędkości obrotowych.