Łożyska rozrusznika

Łożyska rozrusznika są skonstruowane jako długotrwale utrzymujące smar. Niemniej jednak przynajmniej raz na rok należy sprawdzić swobodę obracania się wirnika oraz stan szczotek i komutatora. Uszkodzenia elektromagnetycznego włącznika zdarzają się bardzo rzadko. Jednak w razie stwierdzenia jego niedomagań rozrusznik należy oddać do naprawy w warsztacie elektrotechnicznym. W celu sprawdzenia stanu szczotek i komutatora należy: — wykręcić obie śruby mocujące pokrywę, — zdjąć pokrywę, — obejrzeć dokładnie szczotki i szczotkotrzymacze, — odłączyć przewody szczotek, — przy użyciu h...

Zużycie paliwa

Zużycie paliwa wg DIN 70030 wynosi dla samochodu VW z silnikiem 1200 — 7,5 1/100 km, z silnikiem 1300 — 8,5 1/100 km, z silnikiem 1500 — 8,8 1/100 km. Wytwórnia VW zaleca stosować do silników 1200 i 1300 paliwo o liczbie oktanowej 87, a do silnika 1500 — o liczbie oktanowej 91. W związku z tym w Polsce należy do wszystkich omawianych silników stosować benzynę żółtą o LO 94. Niektórzy użytkownicy samochodów VW (ze względów oszczędnościowych) stosują benzynę niebieską. Być może kierują się stosunkowo niskim stopniem sprężania w silnikach VW. Trzeba jednak pamietać, że stopień sprężani...

Samochodowe otaczarki mas bitumicznych

Samochodowe otaczarki mas bitumicznych. Do remontu nawierzchni bitumicznych są w użyciu otaczarki mas bitumicznych zainstalowane albo na podwoziu samochodu, albo (dwuczęściowe) na przyczepie samochodowej i podwoziu samochodowym. Otaczarka te w niczym nie różnią się od innego rodzaju otaczarek typu przewożonego lub półstałego. Są to jednak zespoły o małej wydajności. Samochodowy warsztat mechaniczny Warsztat mechaniczny urządzony na samochodzie przeznaczony jest da wykonywania bieżącego i średniego remontu maszyn drogowych i transportowych w warunkach polowych. Typ i wielkość przewoźnego warsztatu me...

Poporodowa żywotność ludzkiego wirusa upośledzenia odporności - implikacje dla nauczania anatomii

Samochody VW wyposażone są w prądnice prądu stałego o mocy 180 W z samoczynnymi regulatorami. Stosowane są prądnice BOSCH LI/REG 180/2500 FL lub VW 111 903 021 F oraz regulatory BOSCH RS/TAA 180/6/4 lub VW 113 903 801 C. Przełożenie między wałem korbowym a prądnicą wynosi 1 : 1,8. Do sierpnia 1966 r. regulator był umieszczony bezpośrednio na pradnicy. Włączenie regulatora następowało przy 1800+1850 obr/min prądnicy BOSCH lub przy 1600 obr/min prądnicy VW. Prądnica dostarczała 180 W przy 1500 obr/min wału korbowego, co odpowiadało jeździe na IV biegu z prędkością ok. 50 km/h. Od sierpnia 1_966 za...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

226#olx citroen c5 , #olx citroen berlingo , #forum citroen c5 , #moto gratka samochody osobowe , #olx citroen c3 , #kasowanie inspekcji citroen c5 , #salon citroen bydgoszcz , #auto moto gratka , #szybcy i wściekli 7 cda , #citroen c5 forum ,