suzuki konfigurator

Jakie jeszcze urządzenia elektryczne

Wszystkie wyłączniki i przełączniki samochodowych urządzeń elektrycznych działają podobnie jak wyłączniki ścienne w domowej instalacji elektrycznej: służą do przerywania lub włączania dopływu prądu do odbiorników. Całość instalacji elektrycznej samochodu zabezpieczona jest (na wypadek awarii) bezpiecznikami, których działanie podobne jest do działania „korków” w domowej instalacji elektrycznej. Na przykład między akumulatorem a reflektorem włączony jest bezpiecznik topikowy, którego cienki drucik w razie zwarcia lub przeciążenia topi się i przerywa obwód prądu. W metalowych obudowach, np. ...

Więcej »

Zanieczyszczona świeca

Jeżeli świeca zanieczyszczona jest czarnym suchym osadem, wskazuje to na niezupełne spalanie cząsteczek paliwa. Przyczyny tego zjawiska mogą być następujące: — zbyt niskie ciśnienie w cylindrze pod koniec suwu sprężania, nieszczelność zaworów lub nadmierny luz zaworu wydechowego, — nadmierna przepustowość głównej dyszy paliwa, wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej, niewłaściwa regulacja biegu jałowego lub niewyłączanie się urządzenia wzbogacającego, — zbyt mały odstęp między elektrodami świecy zapłonowej, opóźniony zapłon, zbyt mała odległość między stykami pr...

Więcej »

Świece zapłonowe

W niektórych samochodach, np. SYRENA, TRABANT, stosuje się dla każdej świecy oddzielną cewkę zapłonową i oddzielny przerywacz. W innych samochodach (wieL0 cylindrowych) jest tylko jedna cewka zapłonowa, jeden przerywacz i urządzenie do rozdzielania iskry na kolejne świece, zwane rozdzielaczem zapłonu. Prąd elektryczny wysokiego napięcia z cewki, zapłonowej przechodzi na wirujący palec rozdzielacza. W czasie obrotów koniec palca przekazuje iskrę na nieruchome styki przewodów świec poszczególnych cylindrów. Przerywacz prądu oraz rozdzielacz zapłonu wbudowane są w jednym urządzeniu zwanym aparat...

Więcej »

Eltrombopag i polepszona hematopoeza w opornej niedokrwistości aplastycznej AD 4

Do grudnia 1953 r. rozdzielacze zapłonu były wyposażone w odśrodkowe regulatory wyprzedzenia zapłonu. Od stycznia 1954 r. do lipca 1960 r. aparaty zapłonowe miały odśrodkowe i podciśnieniowe regulatory wyprzedzenia zapłonu. Od sierpnia 1960 r. aparaty zapło— nowe mają tylko regulatory podciśnieniowe. Od sierpnia 1967 r. zastosowano w samochodach VW Automatik regulatory odśrodkowe i podciśnieniowe, a do sierpnia 1970 r. we wszystkich samochodach VW podwójne regulatory podciśnieniowe. Aparat zapłonowy nie ma więc w większości samochodów odśrodkowego regulatora wyprzedzenia zaplonu, ma tylko podc...

Więcej »
http://www.estomatologwarszawa.com.pl 751#umowa kupna sprzedaży doc , #otomoto części samochodowe używane , #pozycje w samochodzie , #otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro ,