fiat tipo 2

Wbudowanie radioodbiornika

Jako dodatkowe wyposażenie można nabyć odbiorniki radiowe dostarczane przez VW, np. EMDEN lub WOLFSBURG. Odbiornik EMDEN ma trzy zakresy fal: U — fale ultrakrótkie (87,6+108 MHz), M — wale średnie (515+1620 kHz) i L — fale długie (150+290 kHz). Odbiornik WOLFSBURG ma dwa zakresy fal: M — fale średnie (515+1620 kHz) i L — fale długie (150+290 kHz). Odbiornik radiowy EMDEN ma nr kat. 111 035 103 E. Odbiornik WOLFSBURG ma nr kat. 111 035 101 A/B/F, zależnie od roku produkcji samochodu. Głośniki z częściami do zabudowy w samochodach produkowanych do 1966 r. mają nr kat. 111 035 605, a do samochodów produ...

Więcej »

Prądnica i regulator prądnicy

Samochody VW wyposażone są w prądnice prądu stałego o mocy 180 W z samoczynnymi regulatorami. Stosowane są prądnice BOSCH LI/REG 180/2500 FL lub VW 111 903 021 F oraz regulatory BOSCH RS/TAA 180/6/4 lub VW 113 903 801 C. Przełożenie między wałem korbowym a prądnicą wynosi 1 : 1,8. Do sierpnia 1966 r. regulator był umieszczony bezpośrednio na pradnicy. Włączenie regulatora następowało przy 1800+1850 obr/min prądnicy BOSCH lub przy 1600 obr/min prądnicy VW. Prądnica dostarczała 180 W przy 1500 obr/min wału korbowego, co odpowiadało jeździe na IV biegu z prędkością ok. 50 km/h. Od sierpnia 1_966 zas...

Więcej »

Zużycie paliwa

Zużycie paliwa wg DIN 70030 wynosi dla samochodu VW z silnikiem 1200 — 7,5 1/100 km, z silnikiem 1300 — 8,5 1/100 km, z silnikiem 1500 — 8,8 1/100 km. Wytwórnia VW zaleca stosować do silników 1200 i 1300 paliwo o liczbie oktanowej 87, a do silnika 1500 — o liczbie oktanowej 91. W związku z tym w Polsce należy do wszystkich omawianych silników stosować benzynę żółtą o LO 94. Niektórzy użytkownicy samochodów VW (ze względów oszczędnościowych) stosują benzynę niebieską. Być może kierują się stosunkowo niskim stopniem sprężania w silnikach VW. Trzeba jednak pamietać, że stopień sprężania...

Więcej »

Strategie transfuzyjne dla pacjentów w oddziałach intensywnej opieki pediatrycznej czesc 4

Trzeba obejrzeć kopułkę aparatu zapłonowego i sprawdzić, czy nie ma pęknięć. Zdjąć ją i sprawdzić luz wałka rozdzielacza oraz stan styków i palca rozdzielacza. Przy okazji sprawdzić, czy izolacja przewodów wysokiego napięcia nie jest popękana. Z kolei należy sprawdzić działanie wskaźnika poziomu paliwa i lampek kontrolnych, a także działanie wycieraczki i sygnału dźwiękowego oraz włączników i wyłączników. Konieczne jest również sprawdzenie świateł pozycyjnych, Światła STOP, kierunkowskazów, świateł drogowych i mijania oraz prawidłowość ich zmiany. Jeżeli oględziny zewnętrzne i ...

Więcej »
http://www.abc-budowadomu.org.pl 751#umowa kupna sprzedaży doc , #otomoto części samochodowe używane , #pozycje w samochodzie , #otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro ,