Budujemy kartonowy model silnika dwusuwowego

Najpierw łączymy tłok z korbowodem, następnie korbowód z wałem korbowym. Dopiero tak zmontowane części wkładamy pod ściankę przednią, wsuwając tłok w prowadnicę. Z kolei środek wału korbowego łączymy ze ścianką tylną w poprzednio wyznaczonym punkcie. Po zmontowaniu wszystkich trzech punktów obrotowych przyklejamy dolne zakładki B i C ścianki przedniej do dolnych krawędzi ścianki tylnej. Punkty, w których należy wstawić nity łączące części ruchome, oznaczono krzyżykami. Nity łączące można wykonać ze zwykłych pinesek. Na ostrze wciśniętej pineski przełożonej przez dwie ruchome części...

Jazda w mieście

Szczególnej ostrożności i uwagi wymaga też jazda w mieście. Kierowca zbliżający się do przejścia dla pieszych, widząc dzieci bawiące się w pobliżu jezdni lub mijając stojący na przystanku autobus, powinien przesunąć nogę z pedału przyspieszenia na pedał hamulca, aby zmniejszyć prędkość i przygotować się do natychmiastowego hamowania. Niekiedy nawet jazda z prędkością 40 km/h nie jest bezpieczna, gdyż nagłe wyjście przechodnia na jezdnię w odległości nie większej niż 10 m od samochodu prowadzi nieuchronnie do wypadku tragicznego W skutkach. [hasła pokrewne: citroen forum, vw...

Jakie jeszcze urządzenia elektryczne

Wszystkie wyłączniki i przełączniki samochodowych urządzeń elektrycznych działają podobnie jak wyłączniki ścienne w domowej instalacji elektrycznej: służą do przerywania lub włączania dopływu prądu do odbiorników. Całość instalacji elektrycznej samochodu zabezpieczona jest (na wypadek awarii) bezpiecznikami, których działanie podobne jest do działania „korków” w domowej instalacji elektrycznej. Na przykład między akumulatorem a reflektorem włączony jest bezpiecznik topikowy, którego cienki drucik w razie zwarcia lub przeciążenia topi się i przerywa obwód prądu. W metalowych obudowach, np. miernika i ...

Zastosowanie PER977 do odwrócenia efektu antykoagulantu Edoksabanu

W niektórych samochodach, np. SYRENA, TRABANT, stosuje się dla każdej świecy oddzielną cewkę zapłonową i oddzielny przerywacz. W innych samochodach (wieL0 cylindrowych) jest tylko jedna cewka zapłonowa, jeden przerywacz i urządzenie do rozdzielania iskry na kolejne świece, zwane rozdzielaczem zapłonu. Prąd elektryczny wysokiego napięcia z cewki, zapłonowej przechodzi na wirujący palec rozdzielacza. W czasie obrotów koniec palca przekazuje iskrę na nieruchome styki przewodów świec poszczególnych cylindrów. Przerywacz prądu oraz rozdzielacz zapłonu wbudowane są w jednym urządzeniu zwanym aparatem zapłono...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

195#forum citroen c5 , #ganinex , #citroen c5 bezpieczniki , #kasowanie inspekcji citroen c5 , #salon citroen bydgoszcz , #dobierz akumulator , #citroen ostrołęka , #citroen c5 forum , #citroen c8 opinie , #klub cytrynki ,