kara za przegląd po terminie

Zużycie paliwa

Zużycie paliwa wg DIN 70030 wynosi dla samochodu VW z silnikiem 1200 — 7,5 1/100 km, z silnikiem 1300 — 8,5 1/100 km, z silnikiem 1500 — 8,8 1/100 km. Wytwórnia VW zaleca stosować do silników 1200 i 1300 paliwo o liczbie oktanowej 87, a do silnika 1500 — o liczbie oktanowej 91. W związku z tym w Polsce należy do wszystkich omawianych silników stosować benzynę żółtą o LO 94. Niektórzy użytkownicy samochodów VW (ze względów oszczędnościowych) stosują benzynę niebieską. Być może kierują się stosunkowo niskim stopniem spr...

Więcej »

Opony

W celu wyważenia statycznego koła na obrzeżu jego obręczy umieszcza się odpowiedni ciężarek. Jeżeli do wyważenia koła potrzebny jest ciężarek o masie większej niż 100 g, to wówczas umieszcza się dwa mniejsze ciężarki (odpowiadające masie tego jednego) na zewnętrznym i wewnętrznym obrzeżu obręczy koła. Niewyważenie dynamiczne polega na tym, że ciężar koła jest nierównomiernie rozłożony po lewej i prawej jego stronie. Do wyważenia dynamicznego stosuje się takie same ciężarki, jak do wyważenia statycznego. Ciężarki te...

Więcej »

Chłodzenie silnika i ogrzewanie wnętrza nadwozia

Silnik chłodzony jest powietrzem tłoczonym przez dmuchawę. Gdy silnik pracuje z prędkością 3600 obr/min, dmuchawa dostarcza ok. 500 1 powietrza w ciągu jednej sekundy. Przełożenie między kołami pasowymi napędzającym i napędzanym wynosi 1 : 1,75. Zee względu na tak duże zapotrzebowanie powietrza otwory znajdujące się w nadwoziu pod tylnym oknem lub w pokrywie silnika nie mogą być zasłaniane nawet w czasie mrozów. Powietrze chłodzące silnik wykorzystywane jest do ogrzewania wnętrza nadwozia. Dlatego też układ chłodze...

Więcej »

Wspólczesna klinika rozróznia dwie postacie zwiekszonej kwasnosci soku zoladkowego

Do grudnia 1953 r. rozdzielacze zapłonu były wyposażone w odśrodkowe regulatory wyprzedzenia zapłonu. Od stycznia 1954 r. do lipca 1960 r. aparaty zapłonowe miały odśrodkowe i podciśnieniowe regulatory wyprzedzenia zapłonu. Od sierpnia 1960 r. aparaty zapło— nowe mają tylko regulatory podciśnieniowe. Od sierpnia 1967 r. zastosowano w samochodach VW Automatik regulatory odśrodkowe i podciśnieniowe, a do sierpnia 1970 r. we wszystkich samochodach VW podwójne regulatory podciśnieniowe. Aparat zapłonowy nie ma więc w większo...

Więcej »
http://www.medycyna-i-zdrowie.com.pl 751#otomoto części samochodowe używane , #pozycje w samochodzie , #otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 ,