Jazda w nocy

Trzeba pamiętać, że widoczność zależy nie tylko od jakości reflektorów samochodu, lecz także od barwy i kontrastu przedmiotów. Podczas jazdy samochodu reflektory oświetlają pewien odcinek drogi, poza którym widoczność jest bardzo niewielka. W związku z tym samochody, furmanki lub piesi, znajdujący się na poboczu, zwłaszcza na zakrętach, mogą być słabo widoczni. Nieraz trudno jest zawczasu dostrzec i ocenić niebezpieczeństwo. Sytuacja pogarsza się jeszcze, gdy kolor lakieru samochodu lub ubrania pieszego mało kontrastuje z otoczeniem.

Zwiedzamy fabrykę samochodów

Pierwszy samochód z silnikiem spalinowym zbudowano około roku 1863, a więc przeszło sto lat temu. Konstrukcje pierwszych samochodów były podobne do powozów konnych. Ale nawet najprostsze samochody nie były budowane przez jednego konstruktora lub mechanika. Konstruktorzy zamawiali np. resory u kowala, części silnika u ślusarza, nadwozie u stolarza, koła u kołodzieja itp. Następnie sam konstruktor pracował przy budowie pojazdu, ulepszał, przerabiał mechanizmy i po kilku miesiącach samochód był gotowy. Gromadzone przez okres stu lat doświa...

Doswiadczenia poparte pomiarami ruchu wykazaly, ze przecietna dzienna intensywnosc ruchu odpowiada najwiekszej godzinowej intensywnosci ruchu pomnozonej przez 3,75

Doświadczenia poparte pomiarami ruchu wykazały, że przeciętna dzienna intensywność ruchu odpowiada największej godzinowej intensywności ruchu pomnożonej przez 3,75. A więc największej intensywności godzinowej ruchu = 400 pojazdów odpowiada intensywność dobowa = 1500 pojazdów. Gdy intensywność ruchu na jakimkolwiek odcinku przekracza tę liczbę, należy tam zbudować jezdnię szerszą od dwupasowej . W zasadzie jednak nawierzchnie trzypasowe nie powinny być stosowane poza obrębem miast, gdyż nie dają dobrego jednoznacznego rozwiązania ruchoweg...

Tyl po narzuceniu 93 oczek zrobic sciagacz wysokosci 5 cm

Do grudnia 1953 r. rozdzielacze zapłonu były wyposażone w odśrodkowe regulatory wyprzedzenia zapłonu. Od stycznia 1954 r. do lipca 1960 r. aparaty zapłonowe miały odśrodkowe i podciśnieniowe regulatory wyprzedzenia zapłonu. Od sierpnia 1960 r. aparaty zapło— nowe mają tylko regulatory podciśnieniowe. Od sierpnia 1967 r. zastosowano w samochodach VW Automatik regulatory odśrodkowe i podciśnieniowe, a do sierpnia 1970 r. we wszystkich samochodach VW podwójne regulatory podciśnieniowe. Aparat zapłonowy nie ma więc w większości samochodó...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

226#forum citroen c5 , #moto gratka samochody osobowe , #olx citroen c3 , #kasowanie inspekcji citroen c5 , #salon citroen bydgoszcz , #auto moto gratka , #szybcy i wściekli 7 cda , #citroen c5 forum , #citroen c8 opinie , #klub cytrynki ,