Łożyska rozrusznika są skonstruowane jako długotrwale utrzymujące smar. Niemniej jednak przynajmniej raz na rok należy sprawdzić swobodę obracania się wirnika oraz stan szczotek i komutatora. Uszkodzenia elektromagnetycznego włącznika zdarzają się bardzo rzadko. Jednak w razie stwierdzenia jego niedomagań rozrusznik należy oddać do naprawy w warsztacie elektrotechnicznym.
W celu sprawdzenia stanu szczotek i komutatora należy:
— wykręcić obie śruby mocujące pokrywę,
— zdjąć pokrywę,
— obejrzeć dokładnie szczotki i szczotkotrzymacze,
— odłączyć przewody szczotek,
— przy użyciu ...
Najpierw łączymy tłok z korbowodem, następnie korbowód z wałem korbowym. Dopiero tak zmontowane części wkładamy pod ściankę przednią, wsuwając tłok w prowadnicę. Z kolei środek wału korbowego łączymy ze ścianką tylną w poprzednio wyznaczonym punkcie. Po zmontowaniu wszystkich trzech punktów obrotowych przyklejamy dolne zakładki B i C ścianki przedniej do dolnych krawędzi ścianki tylnej. Punkty, w których należy wstawić nity łączące części ruchome, oznaczono krzyżykami. Nity łączące można wykonać ze zwykłych pinesek. Na ostrze wciśniętej pineski przełożonej przez dwie ruchome cz...
Zbiornik paliwa 13 podwieszony jest pod płytą bagażnika. Z prawej strony pod płytą bagażnika znajduje się elastycznie zawieszony tłumik 17. Oczywiście, najlepiej poznamy budowę samochodu porównując opisy i rysunki z rzeczywistym rozmieszczeniem części i zespołów w prawdziwym samochodzie. Oglądając np. od spodu płytę podłogową samochodu FIAT 1 27, zauważymy, że wzdłuż nadwozia przymocowane są równolegle trzy rurki stalowe. Wiemy z opisów, że jedna rurka doprowadza płyn hamulcowy do kół tylnych; drugą rurką płynie benzyna ze zbiornika do pompy paliwa. Odszukawszy początek i koniec rurki t...