Wytwórnia VW oferuje również ozdobne nakładki chromowane na kratkę wlotu powietrza z tyłu samochodu. Do samochodów produkowanych od sierpnia 1957 r. do lipca 1963 r. o nr. kat. 000 071 301, do samochodów produkowanych od sierpnia 1963 r. do lipca 1964 r. o nr. kat. 000 071 302, do samochodów produkowanych od sierpnia 1964 r. do lipca 1969 r. o nr. kat. 000 071 303, do samochodów produkowanych od sierpnia 1969 r. do lipca 1971 r. o nr. kat. 000 071 310 i do modeli produkowanych od sierpnia 1971 r. o nr. kat. 000 071 310 A. Oprócz kołpaków ozdobnych na koła...
Do grudnia 1953 r. rozdzielacze zapłonu były wyposażone w odśrodkowe regulatory wyprzedzenia zapłonu. Od stycznia 1954 r. do lipca 1960 r. aparaty zapłonowe miały odśrodkowe i podciśnieniowe regulatory wyprzedzenia zapłonu. Od sierpnia 1960 r. aparaty zapło— nowe mają tylko regulatory podciśnieniowe. Od sierpnia 1967 r. zastosowano w samochodach VW Automatik regulatory odśrodkowe i podciśnieniowe, a do sierpnia 1970 r. we wszystkich samochodach VW podwójne regulatory podciśnieniowe. Aparat zapłonowy nie ma więc w większości samochodów odśrodkow...
Opory ruchu pokonuje się za pomocą siły pociągowej, która powinna być większa od oporów ruchu, gdyż wtedy pojazd może ruszyć z miejsca. Po odjęciu ciężaru wozu otrzymamy ładunek netto, który może przewieźć koń w danych warunkach drogowych: 4874 - 400 = 4474 kG Warunki przewozowe dla drogi w terenie płaskim o nawierzchni tłuczniowej dobrej i suchej: G = (0,2 . 375) - (375 . 0,005)= 2089 kG 0,03 + 0,005 Ładunek netto 2089 - 400 = 1689 kG. Dla drogi gruntowej gliniastej mokrej j = 0,20: G = (0,2 . 375) - (375 . 0,005)= 334 kG 0,03 + 0,2 koń ledwo...