Jazda z przyczepą

Wytwórnia VW pozwala na jazdę z przyczepą hamowaną o max. ciężarze 500 kG, z przyczepą niehamowaną o max. ciężarze 400 kG oraz z przyczepą campingową lub do przewozu łodzi i szybowców hamowaną o max. ciężarze 650 kG. Nacisk dyszla przyczepy na sworzeń kulisty zaczepu może wynosić max 40 kG. Dopuszczalna prędkość jazdy z przyczepą w większości krajów wynosi 80 km/h. Jazda z przyczepą jest trudniejsza dla kierowcy, a także powoduje dodatkowe obciążenie nadwozia, podwozia i silnika samochodowego oraz sprzęgła i układu hamulcowego. ...

Jazda samochodem w górach

Hamując silnikiem podczas zjeżdżania ze wzniesienia nie należy wyłączać zapłonu. Pedał przyspieszenia powinien być tak ustawiony, jak do pracy silnika na wolnych obrotach. Wyłączenie zapłonu powoduje skraplanie się paliwa na Ściankach cylindrów, które następnie zmywając olej będzie przedostawało się do miski olejowej silnika. Będzie to z kolei powodowało przyspieszone zużycie elementów silnika. W skrajnym przypadku, kiedy zawodzą hamulce, a hamujące działanie silnika okazuje się niedostateczne i samochód coraz bardziej zwiększa prędkość, ...

Zewnętrzne wyposażenie nadwozia

Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami samochody VW muszą być wyposażone w gumowe fartuchy ochronne za tylnymi kołami. Fartuchy ochronne nie tylko zmniejszają intensywność ochlapywania wodą i błotem samochodu jadącego z tyłu, ale również zmniejszają pracochłonność mycia samochodu, zwłaszcza obszernych wnęk błotników. Wytwórnia VW oferuje dwa rodzaje fartuchów gumowych w kompletach z uchwytami do mocowania: czarne z białymi paskami do samochodów produkowanych do lipca 1967 r. (nr kat. 111 821 805 B) i do samochodów produkowanych od sierpnia...

Koła przednie

Ze względu na to, że przekładnia hipoidalna musi być smarowana wyłącznie odpowiednim do tego celu gatunkiem oleju, w razie braku takiego oleju lepiej jest przejechać nawet tysiąc kilometrów ponad normę, niż wlać niewłaściwy olej. W przypadku wycieku oleju, można go uzupełnić jedynie tym samym gatunkiem, jaki znajduje się w obudowie. Płukanie obudowy skrzynki biegów i przekładni głównej nie jest zalecane przez Wytwórnię. Ważniejsze Śruby i nakrętki należy dokręcać następującym momentem: — nakrętka zębnika M22X - 1,5kGm — nakr...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

195#citroen forum , #vw de konfigurator , #serwis citroen warszawa , #depollution system faulty citroen , #wartburg forum , #opel rokicki dąbrowa górnicza , #ganinex pszczyna , #forum citroen c5 , #ganinex , #citroen c5 bezpieczniki ,