umowa kupna sprzedaży pojazdu mechanicznego

Czynności obsługowe i kontrolne

Następujące czynności należy wykonywać regularnie po przebiegu 10 000, 20 000, 30 000 km itd. 1. Pasek klinowy: sprawdzenie (ewentualnie naciągnięcie lub wymiana).

  1. Pompa paliwa: czyszczenie filtru.
  2. Rozdzielacz zapłonu: sprawdzenie, czyszczenie i ustawienie styków przerywacza; sprawdzenie i ustawienie momentu zapłonu.
  3. Rozdzielacz zapłonu: wymiana styków przerywacza, ustawienie momentu zapłonu (po przebiegu 20 000, 40 000 itd.).
  4. Silnik: ustawienie luzów zaworów, wymiana uszczelek pokryw zaworów, sprawdzenie ciśnienia sprężania w cylindrach....

    Więcej »

Jazda na śliskiej nawierzchni

W celu uniknięcia poślizgu na zaśnieżonej, oblodzonej lub zabłoconej jezdni należy dążyć do zmniejszenia siły napędowej i jednocześnie do zwiększenia siły przyczepności. Zmniejszenie siły napędowej można uzyskać przez: powolne ruszanie z miejsca na drugim biegu, jazdę ze Średnią prędkością obrotową silnika i bardzo powolne rozpędzanie samochodu podczas zmiany biegów. Siłę przyczepności można zwiększyć przez: stosowanie opon M + S z kolcami, założenie łańcuchów przeciwślizgowych, podsypanie pod koła napędowe piasku, podłożenie desek lub drabinek sznurowych oraz zwiększenie nacisk...

Więcej »

Przez dluzszy okres czasu uwazano, ze jedynym powodem wywolujacym opory podczas toczenia sie kola po nawierzchni jest tarcie

Przez dłuższy okres czasu uważano, że jedynym powodem wywołującym opory podczas toczenia się koła po nawierzchni jest tarcie. Bardziej szczegółowa analiza wykazuje, że przymusowe przesuwania się poszczególnych elementów opony są równoważone przez jej sprężystość (sprężystość poszczególnych elementów powierzchni opony w kierunku stycznym do nawierzchni). Wskutek tego ślizganie się elementów opony po nawierzchni jest nieznaczne i jeszcze zmniejsza się w wyniku odkształcenia się poszczególnych elementów sprężystego materiału opony, znajdujących się w styku z nawierzchnią drogi. Jeże...

Więcej »

Skuteczność i długoterminowe bezpieczeństwo szczepionki przeciwko dengi w regionach endemicznej choroby

Po naciśnięciu na przycisk prąd dopływa do elektromagnesu, który jest sprzężony z przerywaczem, i wprawia w drgania membranę. Prąd doprowadzany jest przewodem, znajdującym się w rurze kolumny kierownicy, do węglowych styków ślizgowych w piaście koła kierownicy. W samochodach o podwoziach od nr 2 533 000 (połowa 1959 r.) do nr 4 010 095 (połowa 1961 r.) może się zdarzyć, że sygnał zacznie działać, gdy jednym kluczykiem włączy się rozrusznik, a drugi kluczyk (połączony metalowym kółkiem wisiorka) dotknie do kolumny kierownicy. Zaleca się w takim przypadku przewód z zacisku przełączyć do z...

Więcej »
http://www.grzejnikidekoracyjne.edu.pl 751#otomoto części samochodowe używane , #pozycje w samochodzie , #otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 ,