Dane regulacyjne przednich kół swobodnych

Dane regulacyjne przednich kół swobodnych: — pochylenie sworznia zwrotnicy 4 0 20 — wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 2 0 ± 15 — zbieżność kół 2+4,5 mm — pochylenie kół 30 ± 20 (od sierpnia 1964 r. W ± 30). Przy kołach ściśniętych w przyrządzie: — zbieżność kół 1+3 mm — pochylenie kół 00. Zbieżność przednich kół reguluje się przez obracanie tulei pośredniej na długim poprzecznym drążku kierowniczym. Prawidłowość ustawienia kół należy sprawdzać co 10 000 km przebiegu lub w razie zauważenia nierównomiernego zużywania się bieżnika. ...

Doswiadczenia poparte pomiarami ruchu wykazaly, ze przecietna dzienna intensywnosc ruchu odpowiada najwiekszej godzinowej intensywnosci ruchu pomnozonej przez 3,75

Doświadczenia poparte pomiarami ruchu wykazały, że przeciętna dzienna intensywność ruchu odpowiada największej godzinowej intensywności ruchu pomnożonej przez 3,75. A więc największej intensywności godzinowej ruchu = 400 pojazdów odpowiada intensywność dobowa = 1500 pojazdów. Gdy intensywność ruchu na jakimkolwiek odcinku przekracza tę liczbę, należy tam zbudować jezdnię szerszą od dwupasowej . W zasadzie jednak nawierzchnie trzypasowe nie powinny być stosowane poza obrębem miast, gdyż nie dają dobrego jednoznacznego rozwiązania ruchowego, co przyczynia się do znacznej ilości wypadków. S...

Tylne zawieszenie i amortyzatory

Tylne zawieszenie jest niezależne, most napędowy wahliwy i wahacze wzdłużne. Resorowanie na poprzecznych okrągłych drążkach skrętnych i amortyzatorach teleskopowych. Od sierpnia 1966 r. w modelach VW 1300 i VW 1500 wprowadzono drążek wyrównawczy w tylnym zawieszeniu, aby zmniejszyć przechył pojazdu na zakręcie. W związku z tym zastosowano bardziej elastyczne drążki skrętne. Zmieniono średnicę drążka skretnego na 21 mm. Rozstaw kół tylnej osi zwiększono 0 58 mm, do 1380 mm. Łożyska tylnych kół są smarowane olejem znajdującym się w skrzynce biegów i przekładni głównej. Tylko ...

Regulacja układu hamulcowego

W celu zwiększenia naciągu paska klinowego należy zmniejszyć liczbę podkładek między tarczami koła pasowego, co spowoduje ich zbliżenie, a tym samym zwiększenie średnicy, na której pasek pracuje. Nadmiar podkładek należy przełożyć pod nakrętkę. Chcąc zmniejszyć naciąg paska klinowego, trzeba zwiększyć liczbę podkładek między tarczami koła pasowego. DO wymiany paska klinowego, który należy zawsze wozić ze sobą (o wymiarach 9,1 lub 9,5 X 900 mm), konieczne jest również rozebranie koła pasowego prądnicy oraz odkręcenie trzech śrub i zdjęcie osłony dolnego koła pasowego. Nowy pasek kl...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

226#olx citroen c3 , #kasowanie inspekcji citroen c5 , #salon citroen bydgoszcz , #auto moto gratka , #szybcy i wściekli 7 cda , #citroen c5 forum , #citroen c8 opinie , #klub cytrynki , #serwis citroen bydgoszcz , #komunikaty citroen c5 ,