Opony

W celu wyważenia statycznego koła na obrzeżu jego obręczy umieszcza się odpowiedni ciężarek. Jeżeli do wyważenia koła potrzebny jest ciężarek o masie większej niż 100 g, to wówczas umieszcza się dwa mniejsze ciężarki (odpowiadające masie tego jednego) na zewnętrznym i wewnętrznym obrzeżu obręczy koła. Niewyważenie dynamiczne polega na tym, że ciężar koła jest nierównomiernie rozłożony po lewej i prawej jego stronie. Do wyważenia dynamicznego stosuje się takie same ciężarki, jak do wyważenia statycznego. Ciężarki te jednak zakłada się z obu stron obręczy, nie naprzeciw siebie, lecz po przekątnej. <...

Oględziny na postoju

Najbardziej istotny jest stan blach nadwozia. Rozległe wgniecenia, popękania lub wybrzuszenia świadczą o znacznym zużyciu i konieczności poważnej naprawy. Znacznie gorzej jednak przedstawia się sytuacja, gdy blachy są w dużym stopniu skorodowane. Świadczy to o zniszczeniu nadwozia, czyli najdroższego zespołu samochodu. Sprawdzając stopień skorodowania blach nadwozia należy zwrócić przede wszystkim uwagę na miejsca, które podlegają korozji najszybciej. Są to zwykle: wnęki kół, błotniki w miejscu ich styku z nadwoziem, progi, dolne części słupków drzwiowych oraz podłoga w miejscu mocowania wspornikó...

Świece zapłonowe

W niektórych samochodach, np. SYRENA, TRABANT, stosuje się dla każdej świecy oddzielną cewkę zapłonową i oddzielny przerywacz. W innych samochodach (wieL0 cylindrowych) jest tylko jedna cewka zapłonowa, jeden przerywacz i urządzenie do rozdzielania iskry na kolejne świece, zwane rozdzielaczem zapłonu. Prąd elektryczny wysokiego napięcia z cewki, zapłonowej przechodzi na wirujący palec rozdzielacza. W czasie obrotów koniec palca przekazuje iskrę na nieruchome styki przewodów świec poszczególnych cylindrów. Przerywacz prądu oraz rozdzielacz zapłonu wbudowane są w jednym urządzeniu zwanym aparatem zapłono...

Przygotowanie jelita

Na drogach przeznaczonych do ruchu szybkiego ruch pojazdów powolnych hamuje szybkość pojazdów szybkich i zmniejsza bezpieczeństwo ruchu. Dlatego też na drogach zarówno o ruchu mieszanym o znacznej intensywności, jak również na drogach o ruchu mieszanym, przeznaczonych do ruchu szybkich pojazdów samochodowych, stosujemy w celu regulacji ruchu specjalne przekroje poprzeczne dróg. Przekroje te są skonstruowane w ten sposób, że ruch pojazdów szybkich jest wydzielony na specjalne pasy 5 , natomiast ruch lokalny, przede wszystkim pojazdów powolnych, wydziela się również na specjalne pasy 4, a ruch dla pieszych na pasy 1. W ...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

226#olx citroen c3 , #kasowanie inspekcji citroen c5 , #salon citroen bydgoszcz , #auto moto gratka , #szybcy i wściekli 7 cda , #citroen c5 forum , #citroen c8 opinie , #klub cytrynki , #serwis citroen bydgoszcz , #komunikaty citroen c5 ,