Obsluge skrapiarki stanowia 2 osoby, tj kierowca samochodu oraz operator

Obsługę skrapiarki stanowią 2 osoby, tj kierowca samochodu oraz operator. Wydajność skrapiarek jest bardzo duża i przede wszystkim zależy od odległości pomiędzy stałym zbiornikiem z bitumem i miejscem pracy, oprócz tego wydajność zależy od czasu napełnienia zbiornika i czasu wylewu oraz różnych czynności przygotowawczych. Czas jednego cyklu produkcyjnego skrapiarki w godzinach można określić na podstawie wzoru: t = t1 + t2 gdzie: t1 - czas w godzinach potrzebny na napełnienie zbiornika skrapiarki, teoretycznie 10 - 15 minut, praktycznie około 30 minut, L - odległość przeja...

Jazda w mieście

Szczególnej ostrożności i uwagi wymaga też jazda w mieście. Kierowca zbliżający się do przejścia dla pieszych, widząc dzieci bawiące się w pobliżu jezdni lub mijając stojący na przystanku autobus, powinien przesunąć nogę z pedału przyspieszenia na pedał hamulca, aby zmniejszyć prędkość i przygotować się do natychmiastowego hamowania. Niekiedy nawet jazda z prędkością 40 km/h nie jest bezpieczna, gdyż nagłe wyjście przechodnia na jezdnię w odległości nie większej niż 10 m od samochodu prowadzi nieuchronnie do wypadku tragicznego W skutkach. 

Koła i ogumienie

Samochody VW 1200 miały do 1952 r. ogumienie 5.00 — 16, które zostało zastąpione następnie ogumieniem 5.60 15. Od sierpnia 1956 r. na obręcze kół montowane są opony bezdętkowe. Ciężar kompletnego koła wynosi 13 kG. Od sierpnia 1965 r. zastosowano lżejsze tarcze kół z otworami. Od sierpnia 1966 r. wprowadzono do samochodów VW 1500 nowe tarcze kół, mocowane czterema śrubami M14 (poprzednio 5 śrub Ml 2). Od sierpnia 1967 r. te same tarcze zastosowano do samochodów VW 1200 i VW 1300. Promień statyczny opony wynosi 304 mm, a promień dynamiczny 307 mm przy prędkości 60...

Analiza w skali ogólnoustrojowej i CXCL4 jako biomarker w leczeniu stwardnienia rozsianego AD 4

Samochody VW wyposażone są w prądnice prądu stałego o mocy 180 W z samoczynnymi regulatorami. Stosowane są prądnice BOSCH LI/REG 180/2500 FL lub VW 111 903 021 F oraz regulatory BOSCH RS/TAA 180/6/4 lub VW 113 903 801 C. Przełożenie między wałem korbowym a prądnicą wynosi 1 : 1,8. Do sierpnia 1966 r. regulator był umieszczony bezpośrednio na pradnicy. Włączenie regulatora następowało przy 1800+1850 obr/min prądnicy BOSCH lub przy 1600 obr/min prądnicy VW. Prądnica dostarczała 180 W przy 1500 obr/min wału korbowego, co odpowiadało jeździe na IV biegu z prędkością...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

226#kasowanie inspekcji citroen c5 , #salon citroen bydgoszcz , #auto moto gratka , #szybcy i wściekli 7 cda , #citroen c5 forum , #citroen c8 opinie , #klub cytrynki , #serwis citroen bydgoszcz , #komunikaty citroen c5 , #depollution system faulty ,