Udany samochód

Samochód w ciągu XX wieku zdobył serca użytkowników, okazał się bardzo ułatwiającym życie przedmiotem. Okazało się, że ma olbrzymie znaczenie dla gospodarki, bowiem umożliwia przemieszczanie się na dużych odległościach w krótkim czasie. Jazda samochodem zwiększyła szybkość produkcji różnych towarów, bowiem materiały produkcyjne i towary są szybciej dostarczane na miejsce przeznaczenia. Samochód ułatwił bycie mobilnym ludziom – szybciej docieramy do pracy, do miejsca wypoczynku, czy na umówione spotkanie. Koncerny motoryzacy...

Budowa samochodu

Zbiornik paliwa 13 podwieszony jest pod płytą bagażnika. Z prawej strony pod płytą bagażnika znajduje się elastycznie zawieszony tłumik 17. Oczywiście, najlepiej poznamy budowę samochodu porównując opisy i rysunki z rzeczywistym rozmieszczeniem części i zespołów w prawdziwym samochodzie. Oglądając np. od spodu płytę podłogową samochodu FIAT 1 27, zauważymy, że wzdłuż nadwozia przymocowane są równolegle trzy rurki stalowe. Wiemy z opisów, że jedna rurka doprowadza płyn hamulcowy do kół tylnych; drugą rurką płyni...

Mozna wyróznic dwojakiego rodzaju wyposazenia kombajnów

Można wyróżnić dwojakiego rodzaju wyposażenia kombajnów. 1) dla nawierzchni bitumicznych, 2) dla nawierzchni betonowych i pozostałych nawierzchni. Typowym Kombajnem do remontu nawierzchni bitumicznych jest Awtoremontjer D. A. R. produkcji radzieckiej. Kombajn zmontowany jest na podwoziu samochodowym ZIS-150. Do zespołu należy przyczepa samochodowa dla pomieszczenia i przewozu narzędzi. Zespołem maszyn kombajnu można na miejsce budowy dostarczać gotową masę bitumiczną, bądź też jeśli bazy produkcji są zbyt oddalone, to możn...

Doswiadczenia poparte pomiarami ruchu wykazaly, ze przecietna dzienna intensywnosc ruchu odpowiada najwiekszej godzinowej intensywnosci ruchu pomnozonej przez 3,75

Doświadczenia poparte pomiarami ruchu wykazały, że przeciętna dzienna intensywność ruchu odpowiada największej godzinowej intensywności ruchu pomnożonej przez 3,75. A więc największej intensywności godzinowej ruchu = 400 pojazdów odpowiada intensywność dobowa = 1500 pojazdów. Gdy intensywność ruchu na jakimkolwiek odcinku przekracza tę liczbę, należy tam zbudować jezdnię szerszą od dwupasowej . W zasadzie jednak nawierzchnie trzypasowe nie powinny być stosowane poza obrębem miast, gdyż nie dają dobrego jednoznacznego rozwiązan...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

195#salon citroen bydgoszcz , #dobierz akumulator , #citroen ostrołęka , #citroen c5 forum , #citroen c8 opinie , #klub cytrynki , #serwis citroen bydgoszcz , #komunikaty citroen c5 , #depollution system faulty , #citroen połczyńska ,