autok

Tylne zawieszenie i amortyzatory

Tylne zawieszenie jest niezależne, most napędowy wahliwy i wahacze wzdłużne. Resorowanie na poprzecznych okrągłych drążkach skrętnych i amortyzatorach teleskopowych. Od sierpnia 1966 r. w modelach VW 1300 i VW 1500 wprowadzono drążek wyrównawczy w tylnym zawieszeniu, aby zmniejszyć przechył pojazdu na zakręcie. W związku z tym zastosowano bardziej elastyczne drążki skrętne. Zmieniono średnicę drążka skretnego na 21 mm. Rozstaw kół tylnej osi zwiększono 0 58 mm, do 1380 mm. Łożyska tylnych kół są smarowane olejem znajdującym się w skrzynce bi...

Więcej »

Jazda w trudnych warunkach drogowych i atmosferycznych

Samochody VW, jak wszystkie samochody turystyczne, przeznaczone są do jazdy na drogach o utwardzonej nawierzchni. Niekiedy jednak konieczne jest przejechanie odcinka drogi gruntowej, leśnej, piaszczystej, pokrytej śniegiem lub zalanej wodą, We wszystkich tych przypadkach mogą się przydać pewne wskazówki praktyczne. Wbrew pozorom samochody VW zupełnie dobrze sprawują się nawet na złych drogach terenowych. Prześwit 150 mm okazuje się na ogół dostateczny do jazdy nawet w koleinach. Dość duży moment obrotowy silnika oraz możliwość jazdy na I biegu z bardzo małą pr...

Więcej »

Zabezpieczenia mechaniczne

Wyłącznik urządzenia musi być jednak umieszczony na zewnątrz samochodu (w zderzaku, pod progiem, pod błotnikiem) lub najlepiej w przedziale silnika (nie należy jednak wówczas instalować wyłącznika). Jakkolwiek samochody VW są dobrze zabezpieczone fabrycznie, to oprócz zabezpieczeń typu elektrycznego można stosować jednocześnie zabezpieczenia typu mechanicznego. Zabezpieczenia te są mało estetyczne oraz nieco bardziej kłopotliwe w użyciu i dlatego stosowanie ich zaleca się przede wszystkim w przypadku dłuższego postoju samochodu a głównie wówczas, gdy samoch...

Więcej »

Oszustwo związane z recenzowaniem przez recenzentów - hackowanie procesu publikacji naukowych cd

Oprócz tego, przy produkowanym obecnie ogumieniu samochodowym należy uwzględnić jeszcze nacisk Pk na powierzchnię dotyku, spowodowany sprężystością materiału opony. Jak wynika z doświadczeń, wielkość tego nacisku nie jest duża i może być przyjmowana średnio 0,5 kGfcm2. Nacisk jednostkowy na płaszczyznę dotyku do nawierzchni będzie więc: P=pw+h Zagadnienie oporu ruchu wskutek poślizgu opony samochodu po nawierzchni byłoby wyczerpane, gdyby materiał zarówno w ogumieniu, jak i w nawierzchni był idealnie sprężysty oraz gdyby powstające odkształcenia mogły...

Więcej »
http://www.dubajblog.pl 751#pozycje w samochodzie , #otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce ,