Próba drogowa

Trzeba obejrzeć kopułkę aparatu zapłonowego i sprawdzić, czy nie ma pęknięć. Zdjąć ją i sprawdzić luz wałka rozdzielacza oraz stan styków i palca rozdzielacza. Przy okazji sprawdzić, czy izolacja przewodów wysokiego napięcia nie jest popękana. Z kolei należy sprawdzić działanie wskaźnika poziomu paliwa i lampek kontrolnych, a także działanie wycieraczki i sygnału dźwiękowego oraz włączników i wyłączników. Konieczne jest również sprawdzenie świateł pozycyjnych, Światła STOP, kierunkowskazów, świateł drogowych i mijania oraz prawidłowość ich zmiany.

Akumulator

Samochody z instalacją 6 V mają akumulatory o pojemności 66 Ah, natomiast samochody z instalacją 12 V — o pojemności 36 Ah. Akumulator umieszczony jest z prawej strony pod tylnym siedzeniem. Akumulator 6 V ma blaszaną pokrywę zamykaną taśmą stalową z zaciskiem. W samochodach produkowanych do 1963 r. zacisk zamykany był przy podłodze. W celu odpięcia zatrzasku trzeba było wyjąć pionową przegrodę pod tylnym siedzeniem. Następnie zacisk umieszczono pośrodku pokrywy. Aby uzyskać dostęp do akumulatora, trzeba wyjąć tylne siedzenie, odpiąć zacisk i zdjąć pokrywę. P...

Rozdzielacze

Do silników 34 KM stosowane są rozdzielacze zapłonu BOSCH Z V/JU 4 R 3 lub VW 211 905 205 L. Do silników 40 i 44 KM rozdzielacze BOSCH 113 905 205 K lub VW 113 905 205 L, a od sierpnia 1968 113 905 205. Wytwórnia VW przewiduje po 10 000 km przebiegu czyszczenie styków przerywacza, regulację ich odstępu, smarowania wałka lacza i krzywki przerywacza oraz ustawienie momentu zapłonu, natomiast po 20 000 km wymianę styków przerywacza, sprawdzenie kąta zwarcia i momentu zapłonu. Zakopcone lub nieznacznie nadpalone styki można wyrównać specjalnym pilnikiem jedwabnikiem. Jeżeli jednak wżery...

WARUNKI BHP PRZY OBSLUDZE STANOWISK FORMOWANIA WYROBÓW

Najbardziej istotny jest stan blach nadwozia. Rozległe wgniecenia, popękania lub wybrzuszenia świadczą o znacznym zużyciu i konieczności poważnej naprawy. Znacznie gorzej jednak przedstawia się sytuacja, gdy blachy są w dużym stopniu skorodowane. Świadczy to o zniszczeniu nadwozia, czyli najdroższego zespołu samochodu. Sprawdzając stopień skorodowania blach nadwozia należy zwrócić przede wszystkim uwagę na miejsca, które podlegają korozji najszybciej. Są to zwykle: wnęki kół, błotniki w miejscu ich styku z nadwoziem, progi, dolne części słupków drzwiowych oraz ...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

226#kasowanie inspekcji citroen c5 , #salon citroen bydgoszcz , #auto moto gratka , #szybcy i wściekli 7 cda , #citroen c5 forum , #citroen c8 opinie , #klub cytrynki , #serwis citroen bydgoszcz , #komunikaty citroen c5 , #depollution system faulty ,