Turystyka zagraniczna

W razić braku jakichkolwiek innych możliwości wydobycia ugrzęźniętego samochodu można spuścić z opon powietrze do połowy zalecanego ciśnienia. Wskutek tego zwiększy się powierzchnia nośna opony, a zmniejszy jednostkowy nacisk ciężaru samochodu. Przednie koła powinny być przy tym skierowane dokładnie do jazdy na wprost, aby nie powodowały dodatkowych oporów jazdy. W przypadku niezbyt głębokiego ugrzęźnięcia sposób jest dość skuteczny. Po przejechaniu piaszczystego odcinka drogi należy niezwłocznie dopompować op...

Układ zasilania silnika

Przyczyną niskiego ciśnienia sprężania może być również nieszczelność podkładki podgłowicowej. Można to wykryć słuchowo, gdyż w czasie suwu sprężania w okolicy nieszczelności słychać wyraźny syk uchodzącego powietrza. Do sprawdzania ciśnienia sprężania bardzo wygodny jest ciśnieniamierz Moto-Meter. Wykreśla on na papierze ze skalą w kG/cm2 ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach. Stosując zwykły ciśnieniomierz trzeba po zmierzeniu ciśnienia sprężania w cylindrze zanotować wynik, gdyż przed nas...

Bagażnik

Niezależnie od liczby posiadanych bagaży zaleca się w pierwszym rzędzie zapełniać przedni bagażnik. Jeżeli mają być zapełnione przedni tylny bagażnik, to cięższy bagaż powinien znajdować się w przed— nim bagażniku. Zalecenie to spowodowane jest koniecznością prawidłowego rozmieszczenia ciężaru w samochodzie, co ma decydujący wpływ na jego stateczność. W celu odblokowania zamka przedniego bagażnika należy pociągnąć cięgło z lewej strony tablicy rozdzielczej (w starszych modelach) lub pociągnąć dźwignię...

Oprócz tego, przy produkowanym obecnie ogumieniu samochodowym nalezy uwzglednic jeszcze nacisk Pk na powierzchnie dotyku, spowodowany sprezystoscia materialu opony

Oprócz tego, przy produkowanym obecnie ogumieniu samochodowym należy uwzględnić jeszcze nacisk Pk na powierzchnię dotyku, spowodowany sprężystością materiału opony. Jak wynika z doświadczeń, wielkość tego nacisku nie jest duża i może być przyjmowana średnio 0,5 kGfcm2. Nacisk jednostkowy na płaszczyznę dotyku do nawierzchni będzie więc: P=pw+h Zagadnienie oporu ruchu wskutek poślizgu opony samochodu po nawierzchni byłoby wyczerpane, gdyby materiał zarówno w ogumieniu, jak i w nawierzchni był idealnie sprężysty ...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

195#dobierz akumulator , #citroen ostrołęka , #citroen c5 forum , #citroen c8 opinie , #klub cytrynki , #serwis citroen bydgoszcz , #komunikaty citroen c5 , #depollution system faulty , #citroen połczyńska , #citroen c5 spalanie ,