Silnik dwusuwowy

Gotowe nadwozie unoszone jest teraz specjalnymi transporterami do góry i przesuwa się już wysoko nad głowami pracujących robotników. W jednym punkcie spotykają się dwa poziomy dwóch różnych linii: u góry nadwozie, a u dołu kompletne zespoły podwozia. Po połączeniu podwozia z nadwoziem, co wykonywane jest równocześnie w kilkunastu samochodach, na linii końcowej montuje się jeszcze koła i wykonuje prace wykończeniowe, a więc montuje listwy ozdobne, lusterka itp. Nawet największe fabryki samochodów nie wytwarzają wszystkich części i zespołów potrzebnych do m...

Kierownica

W celu blokowania kierownicy należy przekręcić kluczyk w położenie, wyjąć go i lekko obrócić koło kierownicy w lewo lub w prawo. W celu odblokowania kierownicy należy przekręcając kluczyk z położenia w kierunku położenia jednocześnie lekko obracać kołem kierownicy w lewo i w prawo. Kierowca nie przyzwyczajony do blokady kierownicy w wyłączniku zapłonu może łatwo spowodować wypadek, wyłączając zapłon podczas zjeżdżania z góry lub dojeżdżania do miejsca zatrzymania się, wyjmując kluczyk przed zatrzymaniem się samochodu. Dlatego między innymi nie je...

Szyba przednia

W modelach VW 1300 i VW 1500 w przedniej części nadwozia, poniżej drzwi, znajdują się również wloty ciepłego powietrza, które można otwierać lub zamykać. Za pomocą lewej dźwigni można regulować nadmuch ciepłego powietrza do tylnego przedziału nadwozia. Ciepłe powietrze napływa po podniesieniu dźwigni do góry. Jeżeli przy włączonym ogrzewaniu boczne okienko zostanie uchylone, efektywność rozchodzenia się ciepła znacznie wzrośnie, gdyż będzie ułatwiony przepływ ciepłego powietrza. Gdy temperatura zewnętrzna jest niska, zaleca się na początku jazdy n...

Najlepiej zachowuja sie filary o zbrojeniu spiralnym, w których zwoje drutów zatrzymuja beton, do czasu wykonania naprawy

Niejednokrotnie przyczyną różnych stuków jest obluzowanie śrub mocujących do silnika prądnicę, rozrusznik lub filtr powietrza do gaźnika. Dlatego też przed uruchomieniem silnika trzeba sprawdzić zamocowanie osprzętu. Zbyt wczesny zapłon, niewłaściwie dobrane świece zapłonowe oraz paliwo o zbyt małej liczbie oktanowej podczas pracy silnika ze zwiększonym obciążeniem powodują dzwoniące stuki o częstotliwości odpowiadającej zapłonom w silniku. Stuki te zanikają w miarę zwiększania prędkości obrotowej silnika lub zmniejszenia Obciążenia. Powodem ich jest ...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

226#vw de konfigurator , #serwis citroen warszawa , #depollution system faulty citroen , #wartburg forum , #olx citroen c5 , #olx citroen berlingo , #forum citroen c5 , #moto gratka samochody osobowe , #olx citroen c3 , #kasowanie inspekcji citroen c5 ,