Samochodowe otaczarki mas bitumicznych

Samochodowe otaczarki mas bitumicznych. Do remontu nawierzchni bitumicznych są w użyciu otaczarki mas bitumicznych zainstalowane albo na podwoziu samochodu, albo (dwuczęściowe) na przyczepie samochodowej i podwoziu samochodowym. Otaczarka te w niczym nie różnią się od innego rodzaju otaczarek typu przewożonego lub półstałego. Są to jednak zespoły o małej wydajności. Samochodowy warsztat mechaniczny Warsztat mechaniczny urządzony na samochodzie przeznaczony jest da wykonywania bieżącego i średniego remontu maszyn drogowych i transporto...

Odpowietrzanie układu

Jeżeli nic ma przyrządu do zdalnego sterowania pedałem hamulca, to odpowietrzanie muszą wykonywać dwie osoby, których jedna wykonuje czynnaści przy odpowietrzniku, a druga na jej znak naciska na pedał hamulca. Odpowietrzanie układu rozpoczyna się od prawego tylnego koła, przechodząc następnie do lewego tylnego, prawego przedniego i kończąc na lewym przednim. Kolejność poszczególnych czynności przy każdym kole jest następująca: — nacisnąć szybko i energicznie na pedał hamulca aż do oporu i odkręcić kluczem 7 mm odpowietrznik...

Obsluge skrapiarki stanowia 2 osoby, tj kierowca samochodu oraz operator

Obsługę skrapiarki stanowią 2 osoby, tj kierowca samochodu oraz operator. Wydajność skrapiarek jest bardzo duża i przede wszystkim zależy od odległości pomiędzy stałym zbiornikiem z bitumem i miejscem pracy, oprócz tego wydajność zależy od czasu napełnienia zbiornika i czasu wylewu oraz różnych czynności przygotowawczych. Czas jednego cyklu produkcyjnego skrapiarki w godzinach można określić na podstawie wzoru: t = t1 + t2 gdzie: t1 - czas w godzinach potrzebny na napełnienie zbiornika skrapiarki, teoretycznie 10 - 15 minut, prakty...

Macica jest unaczyniona przez trzy tetnice

Po ustawieniu przednich kół do jazdy na wprost promienie na kole kierownicy powinny znajdować się w jednej płaszczyźnie poziomej. Inne ustawienie koła kierownicy świadczy o nieprawidłowym ustawieniu kół lub skrzywieniu drążka kierowniczego (np. wskutek uderzenia). Układ kierowniczy wyposażony jest w bezobsługowe przeguby kuliste. Sworznie kuliste obracają się w dwóch miseczkach z tworzyw sztucznych. Przeguby są od zewnątrz zakryte osłonami chroniącymi je przed zanieczyszczeniem. Podczas okresowej obsługi należy sprawdza...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

226#salon citroen bydgoszcz , #auto moto gratka , #szybcy i wściekli 7 cda , #citroen c5 forum , #citroen c8 opinie , #klub cytrynki , #serwis citroen bydgoszcz , #komunikaty citroen c5 , #depollution system faulty , #citroen połczyńska ,