urząd celny kielce

Chłodzenie silnika i ogrzewanie wnętrza nadwozia

Silnik chłodzony jest powietrzem tłoczonym przez dmuchawę. Gdy silnik pracuje z prędkością 3600 obr/min, dmuchawa dostarcza ok. 500 1 powietrza w ciągu jednej sekundy. Przełożenie między kołami pasowymi napędzającym i napędzanym wynosi 1 : 1,75. Zee względu na tak duże zapotrzebowanie powietrza otwory znajdujące się w nadwoziu pod tylnym oknem lub w pokrywie silnika nie mogą być zasłaniane nawet w czasie mrozów. Powietrze chłodzące silnik wykorzystywane jest do ogrzewania wnętrza nadwozia. Dlatego też układ chłodzenia i ...

Więcej »

Zbiornik paliwa

Zbiornik paliwa 10 umieszczony jest w prawym błotniku za kołem tylnym prawym. W innych samochodach zbiornik paliwa umieszczany jest poziomo, pod płytą bagażnika za tylną osią kół. Pod płytą podłogową podwieszona jest rura układu wydechowego wraz z tłumikiem. Niektóre samochody mają dwa tłumiki, a rura wydechowa ma złożony kształt. Cały układ napędowy (tzn. silnik, skrzynka biegów i wał napędowy) zawieszony jest pod nadwoziem na specjalnych elastycznych poduszkach tłumiących drgania. Pod płytą podłogową podwieszone s...

Więcej »

Wymiana oleju

Z dolnej części filtru należy usunąć zanieczyszczony olej, przemyć ją nieetylizowaną benzyną, osuszyć i wlać świeży olej. Po przebiegu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów zanieczyszczeniu ulega również górna część filtru. Wówczas należy ją oczyścić, lecz bez jakichkolwiek prób rozbierania tej części — tylko w miejscach dostępnych. Zanieczyszczenia ze szczelin najlepiej wyskrobać kawałkiem drewna. Przy okazji wymiany oleju w filtrze należy nasmarować kilkoma kroplami tego samego oleju oś przesłony wlotu powietrza oraz spra...

Więcej »

Harmonogramy wykazujace takie negatywne z punktu widzenia organizacyjnego cechy musza ulegac tzw. przeksztalceniom

Tylne zawieszenie jest niezależne, most napędowy wahliwy i wahacze wzdłużne. Resorowanie na poprzecznych okrągłych drążkach skrętnych i amortyzatorach teleskopowych. Od sierpnia 1966 r. w modelach VW 1300 i VW 1500 wprowadzono drążek wyrównawczy w tylnym zawieszeniu, aby zmniejszyć przechył pojazdu na zakręcie. W związku z tym zastosowano bardziej elastyczne drążki skrętne. Zmieniono średnicę drążka skretnego na 21 mm. Rozstaw kół tylnej osi zwiększono 0 58 mm, do 1380 mm. Łożyska tylnych kół są smarowane olejem znajd...

Więcej »
http://www.max-creative.pl 751#pozycje w samochodzie , #otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce ,