bezawaryjny samochód do 20 tys

Jakie jeszcze urządzenia elektryczne

Wszystkie wyłączniki i przełączniki samochodowych urządzeń elektrycznych działają podobnie jak wyłączniki ścienne w domowej instalacji elektrycznej: służą do przerywania lub włączania dopływu prądu do odbiorników. Całość instalacji elektrycznej samochodu zabezpieczona jest (na wypadek awarii) bezpiecznikami, których działanie podobne jest do działania „korków” w domowej instalacji elektrycznej. Na przykład między akumulatorem a reflektorem włączony jest bezpiecznik topikowy, którego cienki drucik w razie zwarcia lub przeciążenia topi się i przerywa obwód prądu. W metalowych obudowach, np. ...

Więcej »

Ustawianie świateł reflektorów

Po naciśnięciu na przycisk prąd dopływa do elektromagnesu, który jest sprzężony z przerywaczem, i wprawia w drgania membranę. Prąd doprowadzany jest przewodem, znajdującym się w rurze kolumny kierownicy, do węglowych styków ślizgowych w piaście koła kierownicy. W samochodach o podwoziach od nr 2 533 000 (połowa 1959 r.) do nr 4 010 095 (połowa 1961 r.) może się zdarzyć, że sygnał zacznie działać, gdy jednym kluczykiem włączy się rozrusznik, a drugi kluczyk (połączony metalowym kółkiem wisiorka) dotknie do kolumny kierownicy. Zaleca się w takim przypadku przewód z zacisku przełączyć do zacisku...

Więcej »

Gaźnik i filtr powietrza

Z kolei należy jeszcze raz powoli pokręcić w prawo i w lewo wkrętem regulacji składu mieszanki w celu znalezienia takiego położenia, przy którym silnik będzie pracował najbardziej równomiernie i z największą prędkością obrotową. Po zakończeniu tej czynności należy jeszcze raz w razie potrzeby zmniejszyć prędkość obrotową biegu jałowego, pokręcając wkręt położenia przepustnicy w lewo. Jeżeli obroty biegu jałowego są prawidłowo wyregulowane, silnik nie powinien przerywać pracy po nagłym otwarciu i przymknięciu przepustnicy pedałem przyspieszenia, natomiast powinien pracować z prędkością o...

Więcej »

Składanie prac w trybie online

Gotowe nadwozie unoszone jest teraz specjalnymi transporterami do góry i przesuwa się już wysoko nad głowami pracujących robotników. W jednym punkcie spotykają się dwa poziomy dwóch różnych linii: u góry nadwozie, a u dołu kompletne zespoły podwozia. Po połączeniu podwozia z nadwoziem, co wykonywane jest równocześnie w kilkunastu samochodach, na linii końcowej montuje się jeszcze koła i wykonuje prace wykończeniowe, a więc montuje listwy ozdobne, lusterka itp. Nawet największe fabryki samochodów nie wytwarzają wszystkich części i zespołów potrzebnych do montażu danego typu samochodu. Z innych fabry...

Więcej »
http://www.ta-medycyna.edu.pl 751#pozycje w samochodzie , #otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce ,