shell diesel

Zewnętrzne wyposażenie nadwozia

Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami samochody VW muszą być wyposażone w gumowe fartuchy ochronne za tylnymi kołami. Fartuchy ochronne nie tylko zmniejszają intensywność ochlapywania wodą i błotem samochodu jadącego z tyłu, ale również zmniejszają pracochłonność mycia samochodu, zwłaszcza obszernych wnęk błotników. Wytwórnia VW oferuje dwa rodzaje fartuchów gumowych w kompletach z uchwytami do mocowania: czarne z białymi paskami do samochodów produkowanych do lipca 1967 r. (nr kat. 111 821 805 B) i do samochodów produkowanych od sierpnia 1967 r. (nr kat. 113 821 805) ...

Więcej »

Opory ruchu

Opory ruchu, występujące podczas ruchu pojazdów samochodowych na drodze, są następujące: 1) siła oporu toczenia (tarcia potoczystego) koła samochodu po nawierzchni drogi, 2) tarcie w łożyskach silnika samochodowego, 3) wstrząsy wskutek nierówności nawierzchni drogowej, 4) siła oporu powietrza, 5) siła oporu bezwładności samochodu, 6) siła oporu na wzniesieniu drogi. Opory ruchu wskutek wymienionych przyczyn w p. 1), 2) i 3) nazywamy oporem zasadniczym lub oporem toczenia (tarcia potoczystego), ponieważ przy tym samym pojeździe samochodowym zależą one wyłącznie od stanu i rodzaju nawierzch...

Więcej »

Silnik

Niejednokrotnie przyczyną różnych stuków jest obluzowanie śrub mocujących do silnika prądnicę, rozrusznik lub filtr powietrza do gaźnika. Dlatego też przed uruchomieniem silnika trzeba sprawdzić zamocowanie osprzętu. Zbyt wczesny zapłon, niewłaściwie dobrane świece zapłonowe oraz paliwo o zbyt małej liczbie oktanowej podczas pracy silnika ze zwiększonym obciążeniem powodują dzwoniące stuki o częstotliwości odpowiadającej zapłonom w silniku. Stuki te zanikają w miarę zwiększania prędkości obrotowej silnika lub zmniejszenia Obciążenia. Powodem ich jest detonacyjne spalanie paliwa w ...

Więcej »

Leczenie chorób przyzębia i ryzyko przedwczesnego porodu ad

Do grudnia 1953 r. rozdzielacze zapłonu były wyposażone w odśrodkowe regulatory wyprzedzenia zapłonu. Od stycznia 1954 r. do lipca 1960 r. aparaty zapłonowe miały odśrodkowe i podciśnieniowe regulatory wyprzedzenia zapłonu. Od sierpnia 1960 r. aparaty zapło— nowe mają tylko regulatory podciśnieniowe. Od sierpnia 1967 r. zastosowano w samochodach VW Automatik regulatory odśrodkowe i podciśnieniowe, a do sierpnia 1970 r. we wszystkich samochodach VW podwójne regulatory podciśnieniowe. Aparat zapłonowy nie ma więc w większości samochodów odśrodkowego regulatora wyprzedzenia zaplonu...

Więcej »
http://www.eginekologwarszawa.info.pl 751#pozycje w samochodzie , #otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce ,