micar starachowice

Przez dluzszy okres czasu uwazano, ze jedynym powodem wywolujacym opory podczas toczenia sie kola po nawierzchni jest tarcie

Przez dłuższy okres czasu uważano, że jedynym powodem wywołującym opory podczas toczenia się koła po nawierzchni jest tarcie. Bardziej szczegółowa analiza wykazuje, że przymusowe przesuwania się poszczególnych elementów opony są równoważone przez jej sprężystość (sprężystość poszczególnych elementów powierzchni opony w kierunku stycznym do nawierzchni). Wskutek tego ślizganie się elementów opony po nawierzchni jest nieznaczne i jeszcze zmniejsza się w wyniku odkształcenia się poszczególnych elementów sprężystego materiału opony, znajdujących się w styku z nawierzchnią drogi. Jeżeli s...

Więcej »

Jazda we mgle

Mgła w znacznym stopniu ogranicza widoczność i w związku z tym jazda podczas mgły jest o wiele trudniejsza i bardziej niebezpieczna niż W nocy. Im bardziej gęsta jest mgła, tym mniejsza jest widoczność i tym bardziej ostrożna powinna być jazda. W gęstej mgle światła reflektorów nie mogą oświetlać nawet pasma drogi przed samochodem, przy czym Światła drogowe nie polepszają widoczności, lecz przeciwnie — utrudniają ją, gdyż promienie świetlne odbijając się od cząsteczek mgły olśniewają kierowcę. Tylko światła mijania ułatwiają obserwację drogi, a zwłaszcza jej pobocza, i ostrzegają kier...

Więcej »

Połączenia gwintowe

Ważniejsze połączenia gwintowe elementów silnika powinny być dokręcane za pomocą klucza dynamometrycznego odpowiednim momentem. Są to połączenia: — nakrętki Śrub łączących kadłub silnika M12X1 , 5 — 3,5 kGm — nakrętki i śruby łączące kadłub silnika MB — 2,0 kGm — nakrętki mocujące głowicę MIO — 3,2 kGm — nakrętki korbowodów M9X1 — 3+3,5 kGm — nakrętka koła pasowego prądnicy M 12 X 1,5 — 5,5 -6,5 kGm — śruba specjalna koła pasowego na wale korbowym M20X 1,5 kGm — nakrętki mocujące obudowę silnika z zespołem napędowym MC — 2,5 kGm — nakręt...

Więcej »

Pochodne piperazytowe

Wyłącznik urządzenia musi być jednak umieszczony na zewnątrz samochodu (w zderzaku, pod progiem, pod błotnikiem) lub najlepiej w przedziale silnika (nie należy jednak wówczas instalować wyłącznika). Jakkolwiek samochody VW są dobrze zabezpieczone fabrycznie, to oprócz zabezpieczeń typu elektrycznego można stosować jednocześnie zabezpieczenia typu mechanicznego. Zabezpieczenia te są mało estetyczne oraz nieco bardziej kłopotliwe w użyciu i dlatego stosowanie ich zaleca się przede wszystkim w przypadku dłuższego postoju samochodu a głównie wówczas, gdy samochód garażuje w nocy na ulicy. Są to zabezp...

Więcej »
http://www.piknik-country.pl 751#pozycje w samochodzie , #otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce ,