Rozrusznik

W starszych modelach samochodów VW były stosowane rozruszniki: BOSCH EED 0,5/61. 49, BOSCH EEF 0,5/6L 1 lub VW 113 911 021 A. Od sierpnia 1966 r. zastosowano rozrusznik BOSCH 11 911 021 G ze zmienionym zębnikiem (na wieńcu koła zamachowego 7większono liczbę zębów ze 109 do 130). Samochody VW 1200 wyposażone są w rozruszniki o mocy 0,5 KM, a samochody VW 1300 i VW 1500 w rozruszniki o mocy 0,7 KM. Instrukcja obsługi samochodów VW nie przewiduje żadnej obsługi rozrusznika. Rozrusznik jest istotnie trwały i rzadko występują jakiekolwiek jego niedomagania. Zasadniczą sprawą jest chronienie wnętrza rozrusz...

Próba drogowa

Trzeba obejrzeć kopułkę aparatu zapłonowego i sprawdzić, czy nie ma pęknięć. Zdjąć ją i sprawdzić luz wałka rozdzielacza oraz stan styków i palca rozdzielacza. Przy okazji sprawdzić, czy izolacja przewodów wysokiego napięcia nie jest popękana. Z kolei należy sprawdzić działanie wskaźnika poziomu paliwa i lampek kontrolnych, a także działanie wycieraczki i sygnału dźwiękowego oraz włączników i wyłączników. Konieczne jest również sprawdzenie świateł pozycyjnych, Światła STOP, kierunkowskazów, świateł drogowych i mijania oraz prawidłowość ich zmiany. Jeżeli oględziny zewnętrzne...

Jazda

Jeżeli oględziny zewnętrzne i próba drogowa nie wykazały zasadniczych wad samochodu, można uznać wynik badań za pozytywny. Pozostaje jeszcze jednak ustalenie rzeczywistej wartości, czyli ceny.Ze względu na swą trwałość i niezawodność w różnych warunkach atmosferycznych i klimatycznych samochody były w Polsce bardzo drogie, nawet po kilkuletniej eksploatacji. Obecnie w związku z postępującym nasyceniem rynku nowymi samochodami ceny wszystkich samochodów używanych stopniowo obniżają się. Trudno jest więc podać jakiś uniwersalny przepis na ustalenie ceny używanego samochodu, tym bardziej że zależy to ni...

Rozdrabnianie i mielenie kamienia gipsowego

Do grudnia 1953 r. rozdzielacze zapłonu były wyposażone w odśrodkowe regulatory wyprzedzenia zapłonu. Od stycznia 1954 r. do lipca 1960 r. aparaty zapłonowe miały odśrodkowe i podciśnieniowe regulatory wyprzedzenia zapłonu. Od sierpnia 1960 r. aparaty zapło— nowe mają tylko regulatory podciśnieniowe. Od sierpnia 1967 r. zastosowano w samochodach VW Automatik regulatory odśrodkowe i podciśnieniowe, a do sierpnia 1970 r. we wszystkich samochodach VW podwójne regulatory podciśnieniowe. Aparat zapłonowy nie ma więc w większości samochodów odśrodkowego regulatora wyprzedzenia zaplonu, ma tylko podciśn...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

195#vw de konfigurator , #serwis citroen warszawa , #depollution system faulty citroen , #wartburg forum , #opel rokicki dąbrowa górnicza , #ganinex pszczyna , #forum citroen c5 , #ganinex , #citroen c5 bezpieczniki , #kasowanie inspekcji citroen c5 ,