Po zaciągnięciu dźwigni na drugą zapadkę okładziny powinny ocierać o bęben hamulcowy. Obracając koła należy sprawdzić, czy hamowanie jest równomierne. Po zaciągnięciu dźwigni hamulca na czwartą zapadkę docisk szczęk powinien być na tyle silny, aby nie można było obrócić kół rękami. Jeżeli regulacja jest prawidłowa, można dokręcić nakrętkę zabezpieczającą i nasunąć gumową osłonę dźwigni hamulca. Od lutego 1965 r. w samochodach VW zastosowano jarzmo wyrówna wcze hamulca ręcznego.
Głównymi cz...
Wyłącznik urządzenia musi być jednak umieszczony na zewnątrz samochodu (w zderzaku, pod progiem, pod błotnikiem) lub najlepiej w przedziale silnika (nie należy jednak wówczas instalować wyłącznika). Jakkolwiek samochody VW są dobrze zabezpieczone fabrycznie, to oprócz zabezpieczeń typu elektrycznego można stosować jednocześnie zabezpieczenia typu mechanicznego. Zabezpieczenia te są mało estetyczne oraz nieco bardziej kłopotliwe w użyciu i dlatego stosowanie ich zaleca się przede wszystkim w przypadku dłuższego postoju samoch...
Najbardziej istotny jest stan blach nadwozia. Rozległe wgniecenia, popękania lub wybrzuszenia świadczą o znacznym zużyciu i konieczności poważnej naprawy. Znacznie gorzej jednak przedstawia się sytuacja, gdy blachy są w dużym stopniu skorodowane. Świadczy to o zniszczeniu nadwozia, czyli najdroższego zespołu samochodu. Sprawdzając stopień skorodowania blach nadwozia należy zwrócić przede wszystkim uwagę na miejsca, które podlegają korozji najszybciej. Są to zwykle: wnęki kół, błotniki w miejscu ich styku z nadwo...