dealerzy hondy warszawa

Jazda

Jeżeli oględziny zewnętrzne i próba drogowa nie wykazały zasadniczych wad samochodu, można uznać wynik badań za pozytywny. Pozostaje jeszcze jednak ustalenie rzeczywistej wartości, czyli ceny.Ze względu na swą trwałość i niezawodność w różnych warunkach atmosferycznych i klimatycznych samochody były w Polsce bardzo drogie, nawet po kilkuletniej eksploatacji. Obecnie w związku z postępującym nasyceniem rynku nowymi samochodami ceny wszystkich samochodów używanych stopniowo obniżają się. Trudno jest więc podać jakiś uniwersalny przepis na ustalenie ce...

Więcej »

Połączenia gwintowe

Ważniejsze połączenia gwintowe elementów silnika powinny być dokręcane za pomocą klucza dynamometrycznego odpowiednim momentem. Są to połączenia: — nakrętki Śrub łączących kadłub silnika M12X1 , 5 — 3,5 kGm — nakrętki i śruby łączące kadłub silnika MB — 2,0 kGm — nakrętki mocujące głowicę MIO — 3,2 kGm — nakrętki korbowodów M9X1 — 3+3,5 kGm — nakrętka koła pasowego prądnicy M 12 X 1,5 — 5,5 -6,5 kGm — śruba specjalna koła pasowego na wale korbowym M20X 1,5 kGm — nakrętki mocujące obudowę silnika z z...

Więcej »

Przez dluzszy okres czasu uwazano, ze jedynym powodem wywolujacym opory podczas toczenia sie kola po nawierzchni jest tarcie

Przez dłuższy okres czasu uważano, że jedynym powodem wywołującym opory podczas toczenia się koła po nawierzchni jest tarcie. Bardziej szczegółowa analiza wykazuje, że przymusowe przesuwania się poszczególnych elementów opony są równoważone przez jej sprężystość (sprężystość poszczególnych elementów powierzchni opony w kierunku stycznym do nawierzchni). Wskutek tego ślizganie się elementów opony po nawierzchni jest nieznaczne i jeszcze zmniejsza się w wyniku odkształcenia się poszczególnych elementów sprężystego materiału opony, znajdując...

Więcej »

Redakcja

Tylne zawieszenie jest niezależne, most napędowy wahliwy i wahacze wzdłużne. Resorowanie na poprzecznych okrągłych drążkach skrętnych i amortyzatorach teleskopowych. Od sierpnia 1966 r. w modelach VW 1300 i VW 1500 wprowadzono drążek wyrównawczy w tylnym zawieszeniu, aby zmniejszyć przechył pojazdu na zakręcie. W związku z tym zastosowano bardziej elastyczne drążki skrętne. Zmieniono średnicę drążka skretnego na 21 mm. Rozstaw kół tylnej osi zwiększono 0 58 mm, do 1380 mm. Łożyska tylnych kół są smarowane olejem znajdującym się w skrzy...

Więcej »
http://www.studium-medyczne.net.pl 751#pozycje w samochodzie , #otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce ,