auto sikora

Budujemy kartonowy model silnika dwusuwowego

Najpierw łączymy tłok z korbowodem, następnie korbowód z wałem korbowym. Dopiero tak zmontowane części wkładamy pod ściankę przednią, wsuwając tłok w prowadnicę. Z kolei środek wału korbowego łączymy ze ścianką tylną w poprzednio wyznaczonym punkcie. Po zmontowaniu wszystkich trzech punktów obrotowych przyklejamy dolne zakładki B i C ścianki przedniej do dolnych krawędzi ścianki tylnej. Punkty, w których należy wstawić nity łączące części ruchome, oznaczono krzyżykami. Nity łączące można wykonać ze zwykłych pinesek. Na ostrze wciśniętej pineski przeło...

Więcej »

Opory ruchu pokonuje sie za pomoca sily pociagowej, która powinna byc wieksza od oporów ruchu, gdyz wtedy pojazd moze ruszyc z miejsca

Opory ruchu pokonuje się za pomocą siły pociągowej, która powinna być większa od oporów ruchu, gdyż wtedy pojazd może ruszyć z miejsca. Po odjęciu ciężaru wozu otrzymamy ładunek netto, który może przewieźć koń w danych warunkach drogowych: 4874 - 400 = 4474 kG Warunki przewozowe dla drogi w terenie płaskim o nawierzchni tłuczniowej dobrej i suchej: G = (0,2 . 375) - (375 . 0,005)= 2089 kG 0,03 + 0,005 Ładunek netto 2089 - 400 = 1689 kG. Dla drogi gruntowej gliniastej mokrej j = 0,20: G = (0,2 . 375) - (375 . 0,005)= 334 kG 0,03 + 0,2 koń ledwo uciągnie pusty wóz. Oblic...

Więcej »

Oględziny na postoju

Najbardziej istotny jest stan blach nadwozia. Rozległe wgniecenia, popękania lub wybrzuszenia świadczą o znacznym zużyciu i konieczności poważnej naprawy. Znacznie gorzej jednak przedstawia się sytuacja, gdy blachy są w dużym stopniu skorodowane. Świadczy to o zniszczeniu nadwozia, czyli najdroższego zespołu samochodu. Sprawdzając stopień skorodowania blach nadwozia należy zwrócić przede wszystkim uwagę na miejsca, które podlegają korozji najszybciej. Są to zwykle: wnęki kół, błotniki w miejscu ich styku z nadwoziem, progi, dolne części słupków drzwiowych oraz podło...

Więcej »

Randomizowane badanie intensywnej i standardowej kontroli ciśnienia krwi ad 7

Przebicia o średnicy do 6 mm zasklepia się sznurem gumowym. W tym celu należy założyć koniec sznura do końcówki SZYdła i umoczyć w płynie Wulkanizującym, wyciągnąć gwóźdź lub inny przedmiot, który przebił oponę, i wcisnąć w otwór szydło wraz ze sznurem. Następnie obróciwszy szydło tak, aby sznur wysunął się z niego, wyciągnąć szydło z otworu i obciąć sznur równo z bieżnikiem. Przebicie zbyt małe, aby zmieściło się w nim szydło wraz ze sznurem, trzeba uprzednio rozwiercić (np. wkrętakiem). Przebicia o średnicy powyżej 6 mm naprawia się za pomocą gr...

Więcej »
http://www.hale-magazynowe.info.pl 751#otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce , #ceny paliwa olsztyn ,