katalizatory ceny

Nakładki chromowane

Wytwórnia VW oferuje również ozdobne nakładki chromowane na kratkę wlotu powietrza z tyłu samochodu. Do samochodów produkowanych od sierpnia 1957 r. do lipca 1963 r. o nr. kat. 000 071 301, do samochodów produkowanych od sierpnia 1963 r. do lipca 1964 r. o nr. kat. 000 071 302, do samochodów produkowanych od sierpnia 1964 r. do lipca 1969 r. o nr. kat. 000 071 303, do samochodów produkowanych od sierpnia 1969 r. do lipca 1971 r. o nr. kat. 000 071 310 i do modeli produkowanych od sierpnia 1971 r. o nr. kat. 000 071 310 A. Oprócz kołpaków ozdobnych na koła, które stanowią standardowe wyposażenie samochodu, mogą by...

Więcej »

O świecach, które nie świecą

Wiemy z opisu działania silnika, że pod koniec suwu sprężania następuje zapłon mieszanki paliwowej. Do wywołania zapłonu konieczna jest iskra elektryczna; wytwarza ją układ zapłonowy, w którego skład wchodzą: świeca zapłonowa, cewka zapłonowa, przerywacz, wyłącznik zapłonu (oraz ew. rozdzielacz zapłonu). Świeca zapłonowa zapala mieszankę znajdującą się w komorze sprężania dzięki iskrze przeskakującej między elektrodami. Prąd wysokiego napięcia, potrzebny do wytworzenia iskry pomiędzy elektrodami świecy zapłonowej, można uzyskać przez przekształcenie niskiego napięcia prądu zasilającego instalację (1...

Więcej »

Koła i ogumienie

Samochody VW 1200 miały do 1952 r. ogumienie 5.00 — 16, które zostało zastąpione następnie ogumieniem 5.60 15. Od sierpnia 1956 r. na obręcze kół montowane są opony bezdętkowe. Ciężar kompletnego koła wynosi 13 kG. Od sierpnia 1965 r. zastosowano lżejsze tarcze kół z otworami. Od sierpnia 1966 r. wprowadzono do samochodów VW 1500 nowe tarcze kół, mocowane czterema śrubami M14 (poprzednio 5 śrub Ml 2). Od sierpnia 1967 r. te same tarcze zastosowano do samochodów VW 1200 i VW 1300. Promień statyczny opony wynosi 304 mm, a promień dynamiczny 307 mm przy prędkości 60 km/h. Prawidłowe ciśnienie powietrza w ...

Więcej »

Pory roku.

Układ kierowniczy samochodów VVV składa się z mechanizmu kierowniczego i mechanizmu zwrotniczego. Mechanizm kierowniczy składa się z koła kierownicy, wału kierownicy, przekładni kierowniczej i ramienia kierowniczego. Mechanizm zwrotniczy, składający się z poprzecznych drążków kierowniczych, służy do skręcania kół kierowanych odpowiednio do przekazywanych na niego przez mechanizm kierowniczy ruchów koła kierownicy. Elementy mechanizmu zwrotniczego są ze sobą połączone za pomocą przegubów kulistych, co umożliwia zmianę ich wzajemnego położenia. Drążki kierownicze wykonane z rur stalowych zakończone są końcó...

Więcej »
http://www.meble-designo.com.pl 751#otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce , #ceny paliwa olsztyn ,