Gaźnik i filtr powietrza

Z kolei należy jeszcze raz powoli pokręcić w prawo i w lewo wkrętem regulacji składu mieszanki w celu znalezienia takiego położenia, przy którym silnik będzie pracował najbardziej równomiernie i z największą prędkością obrotową. Po zakończeniu tej czynności należy jeszcze raz w razie potrzeby zmniejszyć prędkość obrotową biegu jałowego, pokręcając wkręt położenia przepustnicy w lewo. Jeżeli obroty biegu jałowego są prawidłowo wyregulowane, silnik nie powinien przerywać pracy po nagłym otwarciu i przymknięciu przepustnicy pedałem przyspieszenia, natomiast powinien pracować z prędkoś...

Regulacja

Aby zapobiec nadmiernemu przegrzewaniu się oleju, do układu smarowania silnika włączona jest chłodnica oleju 12. Chłodnica znajduje się w zasięgu dmuchawy. Olej po przejściu przez chłodnicę obniża temperaturę o ok. 200C. Wytwórnia VW dopuszcza w całkowicie sprawnym silniku zużycie oleju 0,3 1/1000 km. Normalnym zjawiskiem jest większe zużycie oleju podczas jazdy z maksymalną prędkością oraz podczas upałów. Jednak w miarę zużywania się poszczególnych elementów silnika wzrasta również zużycie oleju nawet w przeciętnych warunkach eksploatacji. Jeżeli zużycie oleju przekroczy 1 1/1...

Przepustnica rozruchowa

Niektórzy kierowcy wyłączają samoczynne urządzenie rozruchowe i zakładają cięgło do ręcznego sterowania przepustnicą rozruchową, uzasadniając to mniejszym zużyciem paliwa. Teoretycznie istnieje możliwość niewielkiej oszczędności paliwa przez wprowadzenie takiej zmiany. Jednak po każdorazowym uruchomieniu silnika kierowca musiałby pamiętać o konieczności stopniowego otwierania przepustnicy rozruchowej w miarę nagrzewania się silnika. Oszczędność paliwa staje się wówczas problematyczna (zależy od doświadczenia i stałego czuwania kierowcy) a straty wynikające z nieprawidłowego posługiwania...

Multidetektorowa tomografia komputerowa z podejrzeniem zatorowości płucnej

W celu szybszego i bardziej skutecznego zmywania z szyby zanieczyszczeń zaleca się dodawać do trzech części wody jednej części spirytusu skażonego. W zimie mieszanka taka nie zamarza do —120 C. Podczas większych mrozów należy stosować mieszankę z 600/0 spirytusu skażonego i 400/0 wody. Mieszanka nie zamarza do —35 o c. Można również stosować płyn krajowy LAZURON do — 15 0 C, VIDEX do —20 0 C lub LUSTRON do —30 0 C. Nie należy zapominać o konieczności umieszczenia przewodu gumowego z zaworkiem w odpowiednim otworze w pokrywie z...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

226#vw de konfigurator , #serwis citroen warszawa , #depollution system faulty citroen , #wartburg forum , #olx citroen c5 , #olx citroen berlingo , #forum citroen c5 , #moto gratka samochody osobowe , #olx citroen c3 , #kasowanie inspekcji citroen c5 ,