Kierowalność samochodu i stateczność ruchu

Kierowalnością samochodu nazywa się skłonność do przyjmowania kierunku ruchu nadawanego mu przez kierowcę kołem kierownicy i utrzymywania tego kierunku podczas jazdy ze Średnią lub dużą prędkością. Statecznością ruchu samochodu, określoną popularnie jako „dobre trzymanie się drogi”, nazywa się skłonność samochodu do samoczynnego utrzymywania kierunku ruchu nadanego przez kierowcę za pomocą ustawienia kół przednich oraz skłonność do samoczynnego powracania do nadanego kierunku ruchu w przypadku wytrącenia z niego przez krót...

Linie produkcyjne w fabryce samochodów

W celu przyspieszenia procesu wytwarzania w fabryce uruchamia się oddzielne linie produkcyjne, które zaopatrywane są w sposób ciągły z centralnego magazynu części i materiałów. Różne linie produkcyjne wytwarzają różne zespoły, z których następnie składa się samochód. Silnik samochodu, który jest najbardziej skomplikowanym zespołem, jest produkowany na dwóch równoległych liniach montażowych 1 i 2. Równolegle pracujące linie montażowe stosuje się wtedy, kiedy czas montażu danego zespołu jest dłuższy niż zespołów pozostałyc...

Przepustnica rozruchowa

Niektórzy kierowcy wyłączają samoczynne urządzenie rozruchowe i zakładają cięgło do ręcznego sterowania przepustnicą rozruchową, uzasadniając to mniejszym zużyciem paliwa. Teoretycznie istnieje możliwość niewielkiej oszczędności paliwa przez wprowadzenie takiej zmiany. Jednak po każdorazowym uruchomieniu silnika kierowca musiałby pamiętać o konieczności stopniowego otwierania przepustnicy rozruchowej w miarę nagrzewania się silnika. Oszczędność paliwa staje się wówczas problematyczna (zależy od doświadczenia i stałego czuwani...

ZLAMANIE GÓRNEJ NASADY KOSCI PISZCZELOWEJ

Opory ruchu pokonuje się za pomocą siły pociągowej, która powinna być większa od oporów ruchu, gdyż wtedy pojazd może ruszyć z miejsca. Po odjęciu ciężaru wozu otrzymamy ładunek netto, który może przewieźć koń w danych warunkach drogowych: 4874 - 400 = 4474 kG Warunki przewozowe dla drogi w terenie płaskim o nawierzchni tłuczniowej dobrej i suchej: G = (0,2 . 375) - (375 . 0,005)= 2089 kG 0,03 + 0,005 Ładunek netto 2089 - 400 = 1689 kG. Dla drogi gruntowej gliniastej mokrej j = 0,20: G = (0,2 . 375) - (375 . 0,005)= 334 kG ...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

226#vw de konfigurator , #serwis citroen warszawa , #depollution system faulty citroen , #wartburg forum , #olx citroen c5 , #olx citroen berlingo , #forum citroen c5 , #moto gratka samochody osobowe , #olx citroen c3 , #kasowanie inspekcji citroen c5 ,