fiat fiorino otomoto

Dane regulacyjne przednich kół swobodnych

Dane regulacyjne przednich kół swobodnych: — pochylenie sworznia zwrotnicy 4 0 20 — wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 2 0 ± 15 — zbieżność kół 2+4,5 mm — pochylenie kół 30 ± 20 (od sierpnia 1964 r. W ± 30). Przy kołach ściśniętych w przyrządzie: — zbieżność kół 1+3 mm — pochylenie kół 00. Zbieżność przednich kół reguluje się przez obracanie tulei pośredniej na długim poprzecznym drążku kierowniczym. Prawidłowość ustawienia kół należy sprawdzać co 10 000 km przebiegu lub w razie zauważenia nierównomie...

Więcej »

Chłodzenie silnika i ogrzewanie wnętrza nadwozia

Silnik chłodzony jest powietrzem tłoczonym przez dmuchawę. Gdy silnik pracuje z prędkością 3600 obr/min, dmuchawa dostarcza ok. 500 1 powietrza w ciągu jednej sekundy. Przełożenie między kołami pasowymi napędzającym i napędzanym wynosi 1 : 1,75. Zee względu na tak duże zapotrzebowanie powietrza otwory znajdujące się w nadwoziu pod tylnym oknem lub w pokrywie silnika nie mogą być zasłaniane nawet w czasie mrozów. Powietrze chłodzące silnik wykorzystywane jest do ogrzewania wnętrza nadwozia. Dlatego też układ chłodzenia i ogrzewania stanowi jeden zesp...

Więcej »

Boczne znoszenie kół

Samochód nazywamy nadsterownym wówczas, gdy rzeczywisty promień skrętu jest mniejszy niż teoretyczny. Sredni kąt znoszenia kół tylnych jest większy niż średni kąt znoszenia kół przednich. Samochód taki cechuje nadmierna zwrotność, czyli nadsterowność. Omawiane modele samochodów VW należą do samochodów wybitnie nadsterownych (zwłaszcza przy większych prędkościach). Nadsterowność została zmniejszona w dużym stopniu dopiero w ostatnich modelach VW 1302 i 1302 S. W związku z tym na ostrych zakrętach należy zachować szczególną ostrożność. Wsku...

Więcej »

Molekularna heterogenność w ostrym odrzuceniu allograftu nerkowego Zidentyfikowana przez profilowanie mikromacierzy DNA

Łożyska rozrusznika są skonstruowane jako długotrwale utrzymujące smar. Niemniej jednak przynajmniej raz na rok należy sprawdzić swobodę obracania się wirnika oraz stan szczotek i komutatora. Uszkodzenia elektromagnetycznego włącznika zdarzają się bardzo rzadko. Jednak w razie stwierdzenia jego niedomagań rozrusznik należy oddać do naprawy w warsztacie elektrotechnicznym. W celu sprawdzenia stanu szczotek i komutatora należy: — wykręcić obie śruby mocujące pokrywę, — zdjąć pokrywę, — obejrzeć dokładnie szczotki i szczotkotrzymacze, — odł...

Więcej »
http://www.aranzacja-wnetrz.edu.pl 751#otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce , #ceny paliwa olsztyn ,