auta de

O świecach, które nie świecą

Wiemy z opisu działania silnika, że pod koniec suwu sprężania następuje zapłon mieszanki paliwowej. Do wywołania zapłonu konieczna jest iskra elektryczna; wytwarza ją układ zapłonowy, w którego skład wchodzą: świeca zapłonowa, cewka zapłonowa, przerywacz, wyłącznik zapłonu (oraz ew. rozdzielacz zapłonu). Świeca zapłonowa zapala mieszankę znajdującą się w komorze sprężania dzięki iskrze przeskakującej między elektrodami. Prąd wysokiego napięcia, potrzebny do wytworzenia iskry pomiędzy elektrodami świecy zapłonowej, moż...

Więcej »

Zbiornik paliwa

Zbiornik paliwa 10 umieszczony jest w prawym błotniku za kołem tylnym prawym. W innych samochodach zbiornik paliwa umieszczany jest poziomo, pod płytą bagażnika za tylną osią kół. Pod płytą podłogową podwieszona jest rura układu wydechowego wraz z tłumikiem. Niektóre samochody mają dwa tłumiki, a rura wydechowa ma złożony kształt. Cały układ napędowy (tzn. silnik, skrzynka biegów i wał napędowy) zawieszony jest pod nadwoziem na specjalnych elastycznych poduszkach tłumiących drgania. Pod płytą podłogową podwieszo...

Więcej »

Zuraw samochodowy K-32 produkcji radzieckiej na podwoziu samochodu ZIS-150 przy wiekszym obciazeniu moze pracowac tylko po uprzednim podparciu na czterech wspornikach

Żuraw samochodowy K-32 produkcji radzieckiej na podwoziu samochodu ZIS-150 przy większym obciążeniu może pracować tylko po uprzednim podparciu na czterech wspornikach. Mechanizmy żurawia są sterowane mechanicznie i napędzane silnikiem samochodowym przez przekładnie. Żuraw samochodowy produkcji radzieckiej z silnikiem wysokoprężnym JAZ-204 przy obciążeniu ładunkiem ponad 2 T wymaga w czasie pracy podparcia. Przy ładunkach do 2 T i najwyższym położeniu wysięgnika żuraw może przewozić ładunki. Mechanizmy żurawia mają sterowanie m...

Więcej »

Dysfunkcja aktywacji białka śródbłonka C w ciężkiej sepsie meningokokowej cd

Pierwszy samochód z silnikiem spalinowym zbudowano około roku 1863, a więc przeszło sto lat temu. Konstrukcje pierwszych samochodów były podobne do powozów konnych. Ale nawet najprostsze samochody nie były budowane przez jednego konstruktora lub mechanika. Konstruktorzy zamawiali np. resory u kowala, części silnika u ślusarza, nadwozie u stolarza, koła u kołodzieja itp. Następnie sam konstruktor pracował przy budowie pojazdu, ulepszał, przerabiał mechanizmy i po kilku miesiącach samochód był gotowy. Gromadzone przez okres st...

Więcej »
http://www.bemowo-stomatolog.pl 751#ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce , #ceny paliwa olsztyn , #auto komis suwałki ,