Gotowe nadwozie unoszone jest teraz specjalnymi transporterami do góry i przesuwa się już wysoko nad głowami pracujących robotników. W jednym punkcie spotykają się dwa poziomy dwóch różnych linii: u góry nadwozie, a u dołu kompletne zespoły podwozia. Po połączeniu podwozia z nadwoziem, co wykonywane jest równocześnie w kilkunastu samochodach, na linii końcowej montuje się jeszcze koła i wykonuje prace wykończeniowe, a więc mon...
Samochody VW wyposażone są w prądnice prądu stałego o mocy 180 W z samoczynnymi regulatorami. Stosowane są prądnice BOSCH LI/REG 180/2500 FL lub VW 111 903 021 F oraz regulatory BOSCH RS/TAA 180/6/4 lub VW 113 903 801 C. Przełożenie między wałem korbowym a prądnicą wynosi 1 : 1,8. Do sierpnia 1966 r. regulator był umieszczony bezpośrednio na pradnicy. Włączenie regulatora następowało przy 1800+1850 obr/min prądnicy BOS...
Jazda w wielkomiejskim ruchu ulicznym wymaga od kierowcy szczególnej koncentracji uwagi i szybkiego refleksu. Biorąc pod uwagę, że samochód jadący z szybkością 40 km/h przebywa w ciągu jednej sekundy jedenaście metrów, kierowca nieraz musi podjąć decyzję dosłownie w ułamku sekundy. Dlatego też jadąc w nieznanym mieście i przy dużym nasileniu ruchu należy jechać możliwie wolno, aby móc obserwować znaki drogowe, sygnalizację ...