dozwolone prędkości

Budujemy kartonowy model silnika dwusuwowego

Najpierw łączymy tłok z korbowodem, następnie korbowód z wałem korbowym. Dopiero tak zmontowane części wkładamy pod ściankę przednią, wsuwając tłok w prowadnicę. Z kolei środek wału korbowego łączymy ze ścianką tylną w poprzednio wyznaczonym punkcie. Po zmontowaniu wszystkich trzech punktów obrotowych przyklejamy dolne zakładki B i C ścianki przedniej do dolnych krawędzi ścianki tylnej. Punkty, w których należy wstawić nity łączące części ruchome, oznaczono krzyżykami. Nity łączące można wykonać ze zwykłych pinesek. Na ostrze wciśniętej pineski przełożonej przez dwie ruch...

Więcej »

Opony

W celu wyważenia statycznego koła na obrzeżu jego obręczy umieszcza się odpowiedni ciężarek. Jeżeli do wyważenia koła potrzebny jest ciężarek o masie większej niż 100 g, to wówczas umieszcza się dwa mniejsze ciężarki (odpowiadające masie tego jednego) na zewnętrznym i wewnętrznym obrzeżu obręczy koła. Niewyważenie dynamiczne polega na tym, że ciężar koła jest nierównomiernie rozłożony po lewej i prawej jego stronie. Do wyważenia dynamicznego stosuje się takie same ciężarki, jak do wyważenia statycznego. Ciężarki te jednak zakłada się z obu stron obręczy, nie naprzeciw siebie, lecz po pr...

Więcej »

Jazda w trudnych warunkach drogowych i atmosferycznych

Samochody VW, jak wszystkie samochody turystyczne, przeznaczone są do jazdy na drogach o utwardzonej nawierzchni. Niekiedy jednak konieczne jest przejechanie odcinka drogi gruntowej, leśnej, piaszczystej, pokrytej śniegiem lub zalanej wodą, We wszystkich tych przypadkach mogą się przydać pewne wskazówki praktyczne. Wbrew pozorom samochody VW zupełnie dobrze sprawują się nawet na złych drogach terenowych. Prześwit 150 mm okazuje się na ogół dostateczny do jazdy nawet w koleinach. Dość duży moment obrotowy silnika oraz możliwość jazdy na I biegu z bardzo małą prędkością pozwalają niekiedy przebyć odci...

Więcej »

Mlenacholia i mania wg Hipokratesa.

Jeżeli świeca zanieczyszczona jest czarnym suchym osadem, wskazuje to na niezupełne spalanie cząsteczek paliwa. Przyczyny tego zjawiska mogą być następujące: — zbyt niskie ciśnienie w cylindrze pod koniec suwu sprężania, nieszczelność zaworów lub nadmierny luz zaworu wydechowego, — nadmierna przepustowość głównej dyszy paliwa, wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej, niewłaściwa regulacja biegu jałowego lub niewyłączanie się urządzenia wzbogacającego, — zbyt mały odstęp między elektrodami świecy zapłonowej, opóźniony zapłon, zbyt mała odległość między stykami p...

Więcej »
http://www.mojabudowa.biz.pl 751# , #umowa kupna sprzedaży doc , #otomoto części samochodowe używane , #pozycje w samochodzie , #otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro ,