nowy vitara

Dane regulacyjne przednich kół swobodnych

Dane regulacyjne przednich kół swobodnych: — pochylenie sworznia zwrotnicy 4 0 20 — wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 2 0 ± 15 — zbieżność kół 2+4,5 mm — pochylenie kół 30 ± 20 (od sierpnia 1964 r. W ± 30). Przy kołach ściśniętych w przyrządzie: — zbieżność kół 1+3 mm — pochylenie kół 00. Zbieżność przednich kół reguluje się przez obracanie tulei pośredniej na długim poprzecznym drążku kierowniczym. Prawidłowość ustawienia kół należy sprawdzać co 10 000 km przebiegu lub w razie zauważenia nierównomiernego zużywania się bieżnika. Ze względu na konie...

Więcej »

Zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą

Samochody VW na ogół wyposażone są w wyłączniki zapłonu z blokadą kierownicy, co stanowi fabryczne zabezpieczenie samochodu przed kradzieżą. Niezależnie jednak od tego można dodatkowo zastosować zabezpieczenie typu elektrycznego lub mechanicznego. Dość powszechnie stosowane jest obecnie zabezpieczenie, polegające na krótkotrwałym włączaniu sygnału dźwiękowego po dotknięciu samochodu przez osobę nie powołaną. Ma ono jednak poważny mankament. Wyłącznik urządzenia zabezpieczającego znajduje się na zewnątrz samochodu i właściciel pojazdu, włączając je lub wyłączając. sam w pewnym sensie zdrad...

Więcej »

Połączenia gwintowe

Ważniejsze połączenia gwintowe elementów silnika powinny być dokręcane za pomocą klucza dynamometrycznego odpowiednim momentem. Są to połączenia: — nakrętki Śrub łączących kadłub silnika M12X1 , 5 — 3,5 kGm — nakrętki i śruby łączące kadłub silnika MB — 2,0 kGm — nakrętki mocujące głowicę MIO — 3,2 kGm — nakrętki korbowodów M9X1 — 3+3,5 kGm — nakrętka koła pasowego prądnicy M 12 X 1,5 — 5,5 -6,5 kGm — śruba specjalna koła pasowego na wale korbowym M20X 1,5 kGm — nakrętki mocujące obudowę silnika z zespołem napędowym MC — 2,5 kGm — nakrętka koła zamac...

Więcej »

kiepury 12 leszno

Doświadczenia poparte pomiarami ruchu wykazały, że przeciętna dzienna intensywność ruchu odpowiada największej godzinowej intensywności ruchu pomnożonej przez 3,75. A więc największej intensywności godzinowej ruchu = 400 pojazdów odpowiada intensywność dobowa = 1500 pojazdów. Gdy intensywność ruchu na jakimkolwiek odcinku przekracza tę liczbę, należy tam zbudować jezdnię szerszą od dwupasowej . W zasadzie jednak nawierzchnie trzypasowe nie powinny być stosowane poza obrębem miast, gdyż nie dają dobrego jednoznacznego rozwiązania ruchowego, co przyczynia się do znacznej ilości wypadków. Statystyka wypadków ...

Więcej »
http://www.magazynsplendor.pl 751#silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce , #ceny paliwa olsztyn , #auto komis suwałki , #77 kw ile to koni ,