PIC-523

Zuraw samochodowy K-32 produkcji radzieckiej na podwoziu samochodu ZIS-150 przy wiekszym obciazeniu moze pracowac tylko po uprzednim podparciu na czterech wspornikach

Żuraw samochodowy K-32 produkcji radzieckiej na podwoziu samochodu ZIS-150 przy większym obciążeniu może pracować tylko po uprzednim podparciu na czterech wspornikach. Mechanizmy żurawia są sterowane mechanicznie i napędzane silnikiem samochodowym przez przekładnie. Żuraw samochodowy produkcji radzieckiej z silnikiem wysokoprężnym JAZ-204 przy obciążeniu ładunkiem ponad 2 T wymaga w czasie pracy podparcia. Przy ładunkach do 2 T i najwyższym położeniu wysięgnika żuraw może przewozić ładunki. Mecha...

Więcej »

Prawidłowe wykorzystanie silnika i skrzynki biegów

Podczas badań silnika zdejmowane są różne charakterystyki. Użytkownika samochodu interesuje jednak najbardziej eksploatacyjna, a więc krzywa mocy i krzywa momentu obrotowego. Upraszczając nieco zagadnienie można powiedzieć, że charakterystyka silnika jest tym bardziej korzystna, im bardziej stromo wznosi się do góry krzywa mocy i im bardziej płaski przebieg ma krzywa momentu obrotowego. Na podstawie zamieszczonych wykresów można stwierdzić, że wszystkie trzy silniki VW mają bardzo korzystną charakterysty...

Więcej »

Oględziny na postoju

Najbardziej istotny jest stan blach nadwozia. Rozległe wgniecenia, popękania lub wybrzuszenia świadczą o znacznym zużyciu i konieczności poważnej naprawy. Znacznie gorzej jednak przedstawia się sytuacja, gdy blachy są w dużym stopniu skorodowane. Świadczy to o zniszczeniu nadwozia, czyli najdroższego zespołu samochodu. Sprawdzając stopień skorodowania blach nadwozia należy zwrócić przede wszystkim uwagę na miejsca, które podlegają korozji najszybciej. Są to zwykle: wnęki kół, błotniki w...

Więcej »

Leczenie Eboli

Tylne zawieszenie jest niezależne, most napędowy wahliwy i wahacze wzdłużne. Resorowanie na poprzecznych okrągłych drążkach skrętnych i amortyzatorach teleskopowych. Od sierpnia 1966 r. w modelach VW 1300 i VW 1500 wprowadzono drążek wyrównawczy w tylnym zawieszeniu, aby zmniejszyć przechył pojazdu na zakręcie. W związku z tym zastosowano bardziej elastyczne drążki skrętne. Zmieniono średnicę drążka skretnego na 21 mm. Rozstaw kół tylnej osi zwiększono 0 58 mm, do 1380 mm. Łożyska tyl...

Więcej »
http://www.centrum-stylu.pl 751#silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce , #ceny paliwa olsztyn , #auto komis suwałki , #77 kw ile to koni ,