audi a5 sportback 2010

Odpowietrzanie układu

Jeżeli nic ma przyrządu do zdalnego sterowania pedałem hamulca, to odpowietrzanie muszą wykonywać dwie osoby, których jedna wykonuje czynnaści przy odpowietrzniku, a druga na jej znak naciska na pedał hamulca. Odpowietrzanie układu rozpoczyna się od prawego tylnego koła, przechodząc następnie do lewego tylnego, prawego przedniego i kończąc na lewym przednim. Kolejność poszczególnych czynności przy każdym kole jest następująca: — nacisnąć szybko i energicznie na pedał hamulca aż do oporu i odkręcić kluczem 7 mm odpowietrznik 0 1/2+1 obrotu — płyn popłynie rurką z układu do naczynia, — zakrę...

Więcej »

Prawidłowe wykorzystanie silnika i skrzynki biegów

Jazdę można rozpocząć bezpośrednio po uruchomieniu silnika. Dopóki jednak silnik nie nagrzeje się dostatecznie, nie należy jechać z dużą prędkością obrotową. W czasie silnych mrozów zaleca się przejechać kilkaset metrów na drugim lub trzecim biegu. Duży wpływ na bezpieczeństwo jazdy wywiera prawidłowa pozycja kierowcy oraz prawidłowy sposób trzymania kierownicy. Fotel kierowcy powinien być na tyle odsunięty do tyłu, aby można było trzymać kierownicę wyciągniętymi lub tylko lekko zgiętymi rękami. W takiej pozycji kierowca najmniej męczy się, a obracanie kołem kierownicy przez przesuwan...

Więcej »

Koła i ogumienie

Samochody VW 1200 miały do 1952 r. ogumienie 5.00 — 16, które zostało zastąpione następnie ogumieniem 5.60 15. Od sierpnia 1956 r. na obręcze kół montowane są opony bezdętkowe. Ciężar kompletnego koła wynosi 13 kG. Od sierpnia 1965 r. zastosowano lżejsze tarcze kół z otworami. Od sierpnia 1966 r. wprowadzono do samochodów VW 1500 nowe tarcze kół, mocowane czterema śrubami M14 (poprzednio 5 śrub Ml 2). Od sierpnia 1967 r. te same tarcze zastosowano do samochodów VW 1200 i VW 1300. Promień statyczny opony wynosi 304 mm, a promień dynamiczny 307 mm przy prędkości 60 km/h. Prawidłowe ciśnienie pow...

Więcej »

Dodatkowe korekty: interferon dla naczyniaków krwionośnych

Z dolnej części filtru należy usunąć zanieczyszczony olej, przemyć ją nieetylizowaną benzyną, osuszyć i wlać świeży olej. Po przebiegu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów zanieczyszczeniu ulega również górna część filtru. Wówczas należy ją oczyścić, lecz bez jakichkolwiek prób rozbierania tej części — tylko w miejscach dostępnych. Zanieczyszczenia ze szczelin najlepiej wyskrobać kawałkiem drewna. Przy okazji wymiany oleju w filtrze należy nasmarować kilkoma kroplami tego samego oleju oś przesłony wlotu powietrza oraz sprawdzić, czy obraca się ona bez zacięć i zbytniego luzu. Trzeba...

Więcej »
http://www.e-rehabilitacja.com.pl 751# , #umowa kupna sprzedaży doc , #otomoto części samochodowe używane , #pozycje w samochodzie , #otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto ,