Różne przeszkody na drodze

Samochód VW nie jest wprawdzie samochodem terenowym, niemniej jednak w razie konieczności można nim poruszać się nawet w bardzo niekorzystnych warunkach drogowych. Konieczne jest jednak zachowanie dużej ostrożności oraz znajomość przynajmniej podstawowych zasad techniki jazdy w różnych trudnych warunkach drogowych. Na przykład jazda na suchej i ubitej drodze gliniastej nie powoduje większych trudności. Najwygodniej jest jechać w płytkich koleinach pozostawionych przez samochody. Jeżeli jednak koleiny są głębokie, należy jechać obok kolein lub tak, aby prawa koleina znajdowała się między ...

Mozna wyróznic dwojakiego rodzaju wyposazenia kombajnów

Można wyróżnić dwojakiego rodzaju wyposażenia kombajnów. 1) dla nawierzchni bitumicznych, 2) dla nawierzchni betonowych i pozostałych nawierzchni. Typowym Kombajnem do remontu nawierzchni bitumicznych jest Awtoremontjer D. A. R. produkcji radzieckiej. Kombajn zmontowany jest na podwoziu samochodowym ZIS-150. Do zespołu należy przyczepa samochodowa dla pomieszczenia i przewozu narzędzi. Zespołem maszyn kombajnu można na miejsce budowy dostarczać gotową masę bitumiczną, bądź też jeśli bazy produkcji są zbyt oddalone, to można masę produkować bezpośrednio w kombajnie. Wyposażen...

Tylne zawieszenie i amortyzatory

Tylne zawieszenie jest niezależne, most napędowy wahliwy i wahacze wzdłużne. Resorowanie na poprzecznych okrągłych drążkach skrętnych i amortyzatorach teleskopowych. Od sierpnia 1966 r. w modelach VW 1300 i VW 1500 wprowadzono drążek wyrównawczy w tylnym zawieszeniu, aby zmniejszyć przechył pojazdu na zakręcie. W związku z tym zastosowano bardziej elastyczne drążki skrętne. Zmieniono średnicę drążka skretnego na 21 mm. Rozstaw kół tylnej osi zwiększono 0 58 mm, do 1380 mm. Łożyska tylnych kół są smarowane olejem znajdującym się w skrzynce biegów i przekładni głównej...

Nie tylko psycholog wpływa na nasze samopoczucie.

Można ogólnie powiedzieć, że wszystkie nowoczesne konstrukcje samochodów spełniają wymagania bezpiecznej jazdy. Samochody mają specjalnie wzmocnione nadwozia opracowane w ten sposób, aby w czasie zderzenia zdeformowały się elementy przednie lub tylne, a nie zgniatała się kabina kierowcy. Kolorem czerwonym oznaczono skrzynkowe profile ramy, tworzącej przestrzenną sztywną kratownicę całego podwozia i nadwozia. Pasażerowie zamknięci są wewnątrz tej kratownicy. Jednak najbardziej sztywne i bezpieczne nadwozie nie uchroni pasażerów i kierowcy od obrażeń, jeśli kierowca jeździ nieumiejętnie...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

226#serwis citroen warszawa , #depollution system faulty citroen , #wartburg forum , #olx citroen c5 , #olx citroen berlingo , #forum citroen c5 , #moto gratka samochody osobowe , #olx citroen c3 , #kasowanie inspekcji citroen c5 , #salon citroen bydgoszcz ,