PIC-647

Zewnętrzne wyposażenie nadwozia

Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami samochody VW muszą być wyposażone w gumowe fartuchy ochronne za tylnymi kołami. Fartuchy ochronne nie tylko zmniejszają intensywność ochlapywania wodą i błotem samochodu jadącego z tyłu, ale również zmniejszają pracochłonność mycia samochodu, zwłaszcza obszernych wnęk błotników. Wytwórnia VW oferuje dwa rodzaje fartuchów gumowych w kompletach z uchwytami do mocowania: czarne z białymi paskami do samochodów produkowanych do lipca 1967 r. (nr kat. 111 821 805 B) i do samochodów produkowanyc...

Więcej »

Turystyka zagraniczna

W razić braku jakichkolwiek innych możliwości wydobycia ugrzęźniętego samochodu można spuścić z opon powietrze do połowy zalecanego ciśnienia. Wskutek tego zwiększy się powierzchnia nośna opony, a zmniejszy jednostkowy nacisk ciężaru samochodu. Przednie koła powinny być przy tym skierowane dokładnie do jazdy na wprost, aby nie powodowały dodatkowych oporów jazdy. W przypadku niezbyt głębokiego ugrzęźnięcia sposób jest dość skuteczny. Po przejechaniu piaszczystego odcinka drogi należy niezwłocznie dopompować opony do przepisowego...

Więcej »

Nakładki chromowane

Wytwórnia VW oferuje również ozdobne nakładki chromowane na kratkę wlotu powietrza z tyłu samochodu. Do samochodów produkowanych od sierpnia 1957 r. do lipca 1963 r. o nr. kat. 000 071 301, do samochodów produkowanych od sierpnia 1963 r. do lipca 1964 r. o nr. kat. 000 071 302, do samochodów produkowanych od sierpnia 1964 r. do lipca 1969 r. o nr. kat. 000 071 303, do samochodów produkowanych od sierpnia 1969 r. do lipca 1971 r. o nr. kat. 000 071 310 i do modeli produkowanych od sierpnia 1971 r. o nr. kat. 000 071 310 A. Oprócz kołpakó...

Więcej »

Architektura 21szego wieku : Nowy sąsiad dla Farnsworth House

Zapisanie się na prawo jazdy to zwykle pierwsza dorosła decyzja w naszym życiu. Prawo jazdy daje wrażenie samodzielności, niezależności od rodziny i komunikacji miejskiej. Władze starają się utrudnić uzyskania prawa jazdy, egzaminy są coraz trudniejsze, ale to nie przeraża młodych ludzi, którzy marzą o własnym samochodzie.  Cały egzamin za pierwszym podejściem zdaje znikomy procent kursantów. Przeważnie do egzaminu trzeba podejść trzy, cztery razy, choć zdarzają się rekordziści, którzy do egzaminu, głównie praktycznego podchodzą...

Więcej »
751#seat altea otomoto , #rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce , #ceny paliwa olsztyn , #auto komis suwałki , #77 kw ile to koni , #bmw seria 9 , #błotniki passat b5 ,