linki ręcznego golf 4

Prądnica i regulator prądnicy

Samochody VW wyposażone są w prądnice prądu stałego o mocy 180 W z samoczynnymi regulatorami. Stosowane są prądnice BOSCH LI/REG 180/2500 FL lub VW 111 903 021 F oraz regulatory BOSCH RS/TAA 180/6/4 lub VW 113 903 801 C. Przełożenie między wałem korbowym a prądnicą wynosi 1 : 1,8. Do sierpnia 1966 r. regulator był umieszczony bezpośrednio na pradnicy. Włączenie regulatora następowało przy 1800+1850 obr/min prądnicy BOSCH lub przy 1600 obr/min prądnicy VW. Prądnica dostarczała 180 W przy 1500 obr/min wału korbowego, co odpowiadało jeździe na IV bieg...

Więcej »

Zurawie samochodowe

Żurawie samochodowe . Żurawie samochodowe są połączeniem żurawi obrotowych różnej nośności i o różnym wysięgu z podwoziem samochodowym. Tego rodzaju żurawie służą do przeładowania i transportu w obrębie placu budowy materiałów w opakowaniu, cięższych elementów konstrukcyjnych, prefabrykatów, belek drewnianych i stalowych, a przy dodatkowym wyposażeniu w chwytak szczękowy materiałów sypkich. Żurawie samochodowe mogą być również użyte do montażu i demontażu ciężkich maszyn drogowych oraz różnego rodzaju konstrukcji. W zależności od konstrukcj...

Więcej »

Silnik

Niejednokrotnie przyczyną różnych stuków jest obluzowanie śrub mocujących do silnika prądnicę, rozrusznik lub filtr powietrza do gaźnika. Dlatego też przed uruchomieniem silnika trzeba sprawdzić zamocowanie osprzętu. Zbyt wczesny zapłon, niewłaściwie dobrane świece zapłonowe oraz paliwo o zbyt małej liczbie oktanowej podczas pracy silnika ze zwiększonym obciążeniem powodują dzwoniące stuki o częstotliwości odpowiadającej zapłonom w silniku. Stuki te zanikają w miarę zwiększania prędkości obrotowej silnika lub zmniejszenia Obciążenia. Powodem ich jest ...

Więcej »

Slaby punkt pod tym wzgledem przedstawiaja szczebliny

Jeżeli świeca zanieczyszczona jest czarnym suchym osadem, wskazuje to na niezupełne spalanie cząsteczek paliwa. Przyczyny tego zjawiska mogą być następujące: — zbyt niskie ciśnienie w cylindrze pod koniec suwu sprężania, nieszczelność zaworów lub nadmierny luz zaworu wydechowego, — nadmierna przepustowość głównej dyszy paliwa, wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej, niewłaściwa regulacja biegu jałowego lub niewyłączanie się urządzenia wzbogacającego, — zbyt mały odstęp między elektrodami świecy zapłonowej, opóźniony zapło...

Więcej »
http://www.eszambabetonowe.info.pl 751# , #umowa kupna sprzedaży doc , #otomoto części samochodowe używane , #pozycje w samochodzie , #otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto ,