Kierownica

W celu blokowania kierownicy należy przekręcić kluczyk w położenie, wyjąć go i lekko obrócić koło kierownicy w lewo lub w prawo. W celu odblokowania kierownicy należy przekręcając kluczyk z położenia w kierunku położenia jednocześnie lekko obracać kołem kierownicy w lewo i w prawo. Kierowca nie przyzwyczajony do blokady kierownicy w wyłączniku zapłonu może łatwo spowodować wypadek, wyłączając zapłon podczas zjeżdżania z góry lub dojeżdżania do miejsca zatrzymania się, wyjmując kluczyk przed zatrzymaniem się samochodu. Dlatego między innymi nie jest zalecane wyłączanie zapłonu przed ...

Przyspieszanie i hamowanie

Samochody VW nie wymagają docierania. Ich eksploatacja od pierwszego dnia może odbywać się normalnie, bez żadnych ograniczeń. Wytwórnia przestrzega jednak przed przekraczaniem określonych prędkości na poszczególnych biegach. Oczywiście, w razie konieczności szybkiego wyprzedzenia można na krótkim odcinku drogi przekroczyć podane prędkości, np. przyspieszyć na II biegu do 60 lub na III do 95 km/h. Samochody VW odznaczają się dobrym przyspieszeniem, co jest bardzo istotne zarówno w ruchu miejskim, jak i podczas wyprzedzania na szosie. Należy jednak pamiętać, że im niższy bieg jest włącz...

Zewnętrzne wyposażenie nadwozia

Zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami samochody VW muszą być wyposażone w gumowe fartuchy ochronne za tylnymi kołami. Fartuchy ochronne nie tylko zmniejszają intensywność ochlapywania wodą i błotem samochodu jadącego z tyłu, ale również zmniejszają pracochłonność mycia samochodu, zwłaszcza obszernych wnęk błotników. Wytwórnia VW oferuje dwa rodzaje fartuchów gumowych w kompletach z uchwytami do mocowania: czarne z białymi paskami do samochodów produkowanych do lipca 1967 r. (nr kat. 111 821 805 B) i do samochodów produkowanych od sierpnia 1967 r. (nr kat. 113 821 805) oraz biał...

Elektroniczne zapisy zdrowotne w opiece ambulatoryjnej - krajowe badanie lekarzy ad 7

Przez dłuższy okres czasu uważano, że jedynym powodem wywołującym opory podczas toczenia się koła po nawierzchni jest tarcie. Bardziej szczegółowa analiza wykazuje, że przymusowe przesuwania się poszczególnych elementów opony są równoważone przez jej sprężystość (sprężystość poszczególnych elementów powierzchni opony w kierunku stycznym do nawierzchni). Wskutek tego ślizganie się elementów opony po nawierzchni jest nieznaczne i jeszcze zmniejsza się w wyniku odkształcenia się poszczególnych elementów sprężystego materiału opony, znajdujących się w styku z nawierzchnią drogi. Jeżel...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

226#serwis citroen warszawa , #depollution system faulty citroen , #wartburg forum , #olx citroen c5 , #olx citroen berlingo , #forum citroen c5 , #moto gratka samochody osobowe , #olx citroen c3 , #kasowanie inspekcji citroen c5 , #salon citroen bydgoszcz ,