otomoto mercedes sprinter

Tylne zawieszenie i amortyzatory

Tylne zawieszenie jest niezależne, most napędowy wahliwy i wahacze wzdłużne. Resorowanie na poprzecznych okrągłych drążkach skrętnych i amortyzatorach teleskopowych. Od sierpnia 1966 r. w modelach VW 1300 i VW 1500 wprowadzono drążek wyrównawczy w tylnym zawieszeniu, aby zmniejszyć przechył pojazdu na zakręcie. W związku z tym zastosowano bardziej elastyczne drążki skrętne. Zmieniono średnicę drążka skretnego na 21 mm. Rozstaw kół tylnej osi zwiększono 0 58 mm, do 1380 mm. Łożyska tylnych kół są smarowane olejem znajdującym się w skrzynce biegów i przek...

Więcej »

Połączenia gwintowe

Ważniejsze połączenia gwintowe elementów silnika powinny być dokręcane za pomocą klucza dynamometrycznego odpowiednim momentem. Są to połączenia: — nakrętki Śrub łączących kadłub silnika M12X1 , 5 — 3,5 kGm — nakrętki i śruby łączące kadłub silnika MB — 2,0 kGm — nakrętki mocujące głowicę MIO — 3,2 kGm — nakrętki korbowodów M9X1 — 3+3,5 kGm — nakrętka koła pasowego prądnicy M 12 X 1,5 — 5,5 -6,5 kGm — śruba specjalna koła pasowego na wale korbowym M20X 1,5 kGm — nakrętki mocujące obudowę silnika z zespołem napędowym ...

Więcej »

Opory ruchu pokonuje sie za pomoca sily pociagowej, która powinna byc wieksza od oporów ruchu, gdyz wtedy pojazd moze ruszyc z miejsca

Opory ruchu pokonuje się za pomocą siły pociągowej, która powinna być większa od oporów ruchu, gdyż wtedy pojazd może ruszyć z miejsca. Po odjęciu ciężaru wozu otrzymamy ładunek netto, który może przewieźć koń w danych warunkach drogowych: 4874 - 400 = 4474 kG Warunki przewozowe dla drogi w terenie płaskim o nawierzchni tłuczniowej dobrej i suchej: G = (0,2 . 375) - (375 . 0,005)= 2089 kG 0,03 + 0,005 Ładunek netto 2089 - 400 = 1689 kG. Dla drogi gruntowej gliniastej mokrej j = 0,20: G = (0,2 . 375) - (375 . 0,005)= 334 kG 0,03 + 0,2 koń ledwo uciągnie pusty w...

Więcej »

Leczenie brodawek

Ustalając zawczasu trasę przejazdu należy wybierać drogi o mniejszym nasileniu ruchu. Należy unikać również dróg o nieutwardzonej i nierównej nawierzchni, gdyż na takich drogach wskutek nierównomiernego napięcia linki holowniczej zawsze istnieje niebezpieczeństwo uszkodzenia elementów połączonych z nadwoziem lub samego nadwozia. Kierowcy obu pojazdów powinni ustalić sposób porozumiewania się podczas jazdy i zatrzymywania się. Kierowca samochodu holującego powinien wcześniej niż normalnie sygnalizować swój manewr, co ułatwi orientację kierowcom innych pojazdów oraz kier...

Więcej »
http://www.bol-plecow.info.pl 751# , #umowa kupna sprzedaży doc , #otomoto części samochodowe używane , #pozycje w samochodzie , #otomoto duster , #ford focus rs ceny , #silnik volkswagen , #arteon volkswagen , #seat altea otomoto , #rostankowski otomoto ,