PIC-685

Holowanie

Odkręcić śruby i zdjąć koło. Następnie nieco podnieść lub opuścić samochód, aby jeden otwór w kole zapasowym pokrywał się z gwintowanym otworem w bębnie hamulcowym. Wkręcić jedną Śrubę mocującą koło i dokręcić ją na tyle, aby można było koło przesuwać. Ponownie nieco podnieść samochód i poruszając kołem wkręcić wszystkie pozostałe śruby, dokręcając je wstępnie kluczem bez dźwigni. Następnie włożyć dźwignie podnośnika w otwór jego dolnego przegubu i opuścić samochód. Wyjąć dźwignię podnośnika i włożyć ją w otwór klucza tak, aby ...

Więcej »

Hamulce

Po ustawieniu przednich kół do jazdy na wprost promienie na kole kierownicy powinny znajdować się w jednej płaszczyźnie poziomej. Inne ustawienie koła kierownicy świadczy o nieprawidłowym ustawieniu kół lub skrzywieniu drążka kierowniczego (np. wskutek uderzenia). Układ kierowniczy wyposażony jest w bezobsługowe przeguby kuliste. Sworznie kuliste obracają się w dwóch miseczkach z tworzyw sztucznych. Przeguby są od zewnątrz zakryte osłonami chroniącymi je przed zanieczyszczeniem. Podczas okresowej obsługi należy sprawdzać stan tych osłon. Wszystkie śruby i nakręt...

Więcej »

Dane regulacyjne przednich kół swobodnych

Dane regulacyjne przednich kół swobodnych: — pochylenie sworznia zwrotnicy 4 0 20 — wyprzedzenie sworznia zwrotnicy 2 0 ± 15 — zbieżność kół 2+4,5 mm — pochylenie kół 30 ± 20 (od sierpnia 1964 r. W ± 30). Przy kołach ściśniętych w przyrządzie: — zbieżność kół 1+3 mm — pochylenie kół 00. Zbieżność przednich kół reguluje się przez obracanie tulei pośredniej na długim poprzecznym drążku kierowniczym. Prawidłowość ustawienia kół należy sprawdzać co 10 000 km przebiegu lub w razie zauważenia nierównomiernego zużywa...

Więcej »

Systemy zasilania

Opory ruchu pokonuje się za pomocą siły pociągowej, która powinna być większa od oporów ruchu, gdyż wtedy pojazd może ruszyć z miejsca. Po odjęciu ciężaru wozu otrzymamy ładunek netto, który może przewieźć koń w danych warunkach drogowych: 4874 - 400 = 4474 kG Warunki przewozowe dla drogi w terenie płaskim o nawierzchni tłuczniowej dobrej i suchej: G = (0,2 . 375) - (375 . 0,005)= 2089 kG 0,03 + 0,005 Ładunek netto 2089 - 400 = 1689 kG. Dla drogi gruntowej gliniastej mokrej j = 0,20: G = (0,2 . 375) - (375 . 0,005)= 334 kG 0,03 + 0,2 koń ledwo uciągnie pusty wóz....

Więcej »
751#rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce , #ceny paliwa olsztyn , #auto komis suwałki , #77 kw ile to koni , #bmw seria 9 , #błotniki passat b5 , #toyota auris leasing ,