PIC-707

Regulacja

Aby zapobiec nadmiernemu przegrzewaniu się oleju, do układu smarowania silnika włączona jest chłodnica oleju 12. Chłodnica znajduje się w zasięgu dmuchawy. Olej po przejściu przez chłodnicę obniża temperaturę o ok. 200C. Wytwórnia VW dopuszcza w całkowicie sprawnym silniku zużycie oleju 0,3 1/1000 km. Normalnym zjawiskiem jest większe zużycie oleju podczas jazdy z maksymalną prędkością oraz podczas upałów. Jednak w miarę zużywania się poszczególnych elementów silnika wzrasta również zużycie oleju nawet w przeciętnych warunkach eksploatacji. Jeżeli zużycie oleju przekroczy 1 1/1000 km, jest to syg...

Więcej »

Nakładki chromowane

Wytwórnia VW oferuje również ozdobne nakładki chromowane na kratkę wlotu powietrza z tyłu samochodu. Do samochodów produkowanych od sierpnia 1957 r. do lipca 1963 r. o nr. kat. 000 071 301, do samochodów produkowanych od sierpnia 1963 r. do lipca 1964 r. o nr. kat. 000 071 302, do samochodów produkowanych od sierpnia 1964 r. do lipca 1969 r. o nr. kat. 000 071 303, do samochodów produkowanych od sierpnia 1969 r. do lipca 1971 r. o nr. kat. 000 071 310 i do modeli produkowanych od sierpnia 1971 r. o nr. kat. 000 071 310 A. Oprócz kołpaków ozdobnych na koła, które stanowią standardowe wyposażenie samochodu, mogą by...

Więcej »

Regulacja

Po przebiegu każdych 10 000 km należy sprawdzić luz miedzy okładzinami ciernymi a bębnem hamulcowym i w razie potrzeby wyregulować go. O konieczności regulacji świadczy również zwiększony skok jałowy pedału hamulca (prawidłowy luz 25+35 mm). Regulację przeprowadza się przy każdym kole oddzielnie. Najwygodniej jest, gdy samochód znajduje się na podnośniku i wszystkie koła są odciążone. Do regulacji służą ząbkowane nakrętki, które można pokręcać przez okienka w bębnie hamulcowym. Każdą szczękę hamulcową zbliża się do bębna hamulcowego przez pokręcanie nakrętki wkrętakiem, w kierunku pokaz...

Więcej »

W innych przypadkach kamica pecherzykowa objawia sie przez dluzszy czas tylko dolegliwosciami trawiennymi w postaci odbijania sie nudnosci

Wskutek zmniejszenia się siły przyczepności przednich kół następuje pogorszenie kierowalności samochodu. Na wilgotnej lub śliskiej nawierzchni zmniejszenie siły przyczepności kół napędowych powoduje niebezpieczeństwo ich poślizgu. Podczas zjeżdżania z góry siła bezwładności powoduje wzrost prędkości samochodu. Dlatego niezbyt stromy zjazd na dobrze widocznym odcinku, przy suchej nawierzchni i małym nasileniu ruchu można wykorzystać do zjechania siłą rozpędu. Nie wolno jednak jechać rozpędem na drodze krętej i o znacznym spadku, gdyż samochód może łatwo osiągnąć prędkość niedopuszczalną w danych waru...

Więcej »
751#rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce , #ceny paliwa olsztyn , #auto komis suwałki , #77 kw ile to koni , #bmw seria 9 , #błotniki passat b5 , #toyota auris leasing ,