PIC-710

Mozna wyróznic dwojakiego rodzaju wyposazenia kombajnów

Można wyróżnić dwojakiego rodzaju wyposażenia kombajnów. 1) dla nawierzchni bitumicznych, 2) dla nawierzchni betonowych i pozostałych nawierzchni. Typowym Kombajnem do remontu nawierzchni bitumicznych jest Awtoremontjer D. A. R. produkcji radzieckiej. Kombajn zmontowany jest na podwoziu samochodowym ZIS-150. Do zespołu należy przyczepa samochodowa dla pomieszczenia i przewozu narzędzi. Zespołem maszyn kombajnu można na miejsce budowy dostarczać gotową masę bitumiczną, bądź też jeśli bazy produkcji są zbyt oddalone, to można masę produkować bezpośrednio w kombajnie. Wyposażenie kombajnu składa się ...

Więcej »

Jazda samochodem w górach

Hamując silnikiem podczas zjeżdżania ze wzniesienia nie należy wyłączać zapłonu. Pedał przyspieszenia powinien być tak ustawiony, jak do pracy silnika na wolnych obrotach. Wyłączenie zapłonu powoduje skraplanie się paliwa na Ściankach cylindrów, które następnie zmywając olej będzie przedostawało się do miski olejowej silnika. Będzie to z kolei powodowało przyspieszone zużycie elementów silnika. W skrajnym przypadku, kiedy zawodzą hamulce, a hamujące działanie silnika okazuje się niedostateczne i samochód coraz bardziej zwiększa prędkość, należy wybrać jak najprędzej taką przeszkodę, która umożliw...

Więcej »

Zwiedzamy fabrykę samochodów

Pierwszy samochód z silnikiem spalinowym zbudowano około roku 1863, a więc przeszło sto lat temu. Konstrukcje pierwszych samochodów były podobne do powozów konnych. Ale nawet najprostsze samochody nie były budowane przez jednego konstruktora lub mechanika. Konstruktorzy zamawiali np. resory u kowala, części silnika u ślusarza, nadwozie u stolarza, koła u kołodzieja itp. Następnie sam konstruktor pracował przy budowie pojazdu, ulepszał, przerabiał mechanizmy i po kilku miesiącach samochód był gotowy. Gromadzone przez okres stu lat doświadczenia umożliwiły opracowanie konstrukcji współczesnego samochodu....

Więcej »

Kryzys w oddziale ratunkowym

Podczas przejeżdżania koła samochodu po nawierzchni drogi powstają odkształcenia zarówno opony samochodowej, jak i samej nawierzchni. Odkształcenia te powodują straty mocy silnika samochodu, które są zależne od tarcia powierzchniowego opony samochodu po nawierzchni i od tarcia wewnętrznego w materiale opony i w materiale nawierzchni (powstające w czasie odkształcania się materiału). Tarcie wewnętrzne w materiale nawierzchni twardej przy toczeniu się koła o oponie elastycznej jest bez większego znaczenia ze względu na znikome odkształcenia się materiału nawierzchni. W związku z tym siły oporu toczenia w zasadzi...

Więcej »
751#rostankowski otomoto , #naklejki na samochody allegro , #vw touareg 2006 , #folwark samochodowy kielce , #ceny paliwa olsztyn , #auto komis suwałki , #77 kw ile to koni , #bmw seria 9 , #błotniki passat b5 , #toyota auris leasing ,