Gwałtowne hamowanie

Gwałtowne hamowanie może spowodować zarzucenie samochodu w następujących przypadkach: — na śliskiej nawierzchni, w szczególności przy skręconych kołach, — na nierównej drodze, gdy wskutek nierówności występują dodatkowe siły boczne (uderzenia) działające na koła; — na mokrej lub śliskiej nawierzchni, wskutek nagłego przyspieszenia; — na zakrętach, wskutek występowania siły odśrodkowej przy skręceniu kół przednich; — na stromych zjazdach, gdy obciążenie tylnej osi znacznie zmniejsza się. Do podstawowych zasad umożliwiających unikn...

Bagażnik

Niezależnie od liczby posiadanych bagaży zaleca się w pierwszym rzędzie zapełniać przedni bagażnik. Jeżeli mają być zapełnione przedni tylny bagażnik, to cięższy bagaż powinien znajdować się w przed— nim bagażniku. Zalecenie to spowodowane jest koniecznością prawidłowego rozmieszczenia ciężaru w samochodzie, co ma decydujący wpływ na jego stateczność. W celu odblokowania zamka przedniego bagażnika należy pociągnąć cięgło z lewej strony tablicy rozdzielczej (w starszych modelach) lub pociągnąć dźwignię wbudowaną w schowku (w nowszych modelach). P...

Opony

W celu wyważenia statycznego koła na obrzeżu jego obręczy umieszcza się odpowiedni ciężarek. Jeżeli do wyważenia koła potrzebny jest ciężarek o masie większej niż 100 g, to wówczas umieszcza się dwa mniejsze ciężarki (odpowiadające masie tego jednego) na zewnętrznym i wewnętrznym obrzeżu obręczy koła. Niewyważenie dynamiczne polega na tym, że ciężar koła jest nierównomiernie rozłożony po lewej i prawej jego stronie. Do wyważenia dynamicznego stosuje się takie same ciężarki, jak do wyważenia statycznego. Ciężarki te jednak zakłada się z obu stron ...

Indyjskie aspiracje do powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego ad 5

SILA POCIĄGOWA I OPORY RUCHU . 1. RUCH POJAZDÓW KONNYCH Siłą pociągową pojazdów konnych jest koń praktyczna siła pociągowa konia jest równa l/S jego ciężaru. Przez pojęcie siły pociągowej rozumiemy siłę powodującą poruszanie się pojazdu po drodze. Poruszający się po drodze pojazd napotyka opory ruchu, zależne od następujących czynników: 1) średnicy koła pojazdu im większa jest średnica koła d, tym mniejszy jest opór powstający podczas toczenia się koła po drodze zmiana oporu jest odwrotnie proporcjonalna do V 2) materiału obręczy koła materiał t...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

226#depollution system faulty citroen , #wartburg forum , #olx citroen c5 , #olx citroen berlingo , #forum citroen c5 , #moto gratka samochody osobowe , #olx citroen c3 , #kasowanie inspekcji citroen c5 , #salon citroen bydgoszcz , #auto moto gratka ,