Wyposażenie elektryczne

Ustalając zawczasu trasę przejazdu należy wybierać drogi o mniejszym nasileniu ruchu. Należy unikać również dróg o nieutwardzonej i nierównej nawierzchni, gdyż na takich drogach wskutek nierównomiernego napięcia linki holowniczej zawsze istnieje niebezpieczeństwo uszkodzenia elementów połączonych z nadwoziem lub samego nadwozia. Kierowcy obu pojazdów powinni ustalić sposób porozumiewania się podczas jazdy i zatrzymywania się. Kierowca samochodu holującego powinien wcześniej niż normalnie sygnalizować swój manewr, co ułatwi orientację kierowcom innych pojazdów oraz kierowcy pojazdu h...

Czynności obsługowe i kontrolne

Następujące czynności należy wykonywać regularnie po przebiegu 10 000, 20 000, 30 000 km itd. 1. Pasek klinowy: sprawdzenie (ewentualnie naciągnięcie lub wymiana).

  1. Pompa paliwa: czyszczenie filtru.
  2. Rozdzielacz zapłonu: sprawdzenie, czyszczenie i ustawienie styków przerywacza; sprawdzenie i ustawienie momentu zapłonu.
  3. Rozdzielacz zapłonu: wymiana styków przerywacza, ustawienie momentu zapłonu (po przebiegu 20 000, 40 000 itd.).
  4. Silnik: ustawienie luzów zaworów, wymiana uszczelek pokryw zaworów, sprawdzenie ciśnienia sprężania w ...

Części zapasowe

Wprawdzie na całym świecie istnieje około 9000 autoryzowanych stacji obsługi VW, niemniej jednak przy skromnych zasobach finansowych większości naszych turystów koszt wszelkich napraw, a szczególnie części zamiennych, stanowi bardzo pokaźny wydatek. Dlatego też oprócz przygotowania samochodu do podróży należy zadbać o minimalny chociażby zapas części zamiennych i najbardziej niezbędne narzędzia. W skład części zapasowych powinny wchodzić: komplet Świec zapłonowych, kompletny przerywacz, palec rozdzielacza, kopułka, kondensator, cewka zapłonowa, pasek klinowy, przepona pompy paliwa, ...

Terapia resynchronizująca serca w celu zapobiegania zdarzeniom zawału serca ad 5

Do grudnia 1953 r. rozdzielacze zapłonu były wyposażone w odśrodkowe regulatory wyprzedzenia zapłonu. Od stycznia 1954 r. do lipca 1960 r. aparaty zapłonowe miały odśrodkowe i podciśnieniowe regulatory wyprzedzenia zapłonu. Od sierpnia 1960 r. aparaty zapło— nowe mają tylko regulatory podciśnieniowe. Od sierpnia 1967 r. zastosowano w samochodach VW Automatik regulatory odśrodkowe i podciśnieniowe, a do sierpnia 1970 r. we wszystkich samochodach VW podwójne regulatory podciśnieniowe. Aparat zapłonowy nie ma więc w większości samochodów odśrodkowego regulatora wyprzedzenia zaplo...

Najnowsze zdjęcia w galerii citroen-wdroge.net:

226#depollution system faulty citroen , #wartburg forum , #olx citroen c5 , #olx citroen berlingo , #forum citroen c5 , #moto gratka samochody osobowe , #olx citroen c3 , #kasowanie inspekcji citroen c5 , #salon citroen bydgoszcz , #auto moto gratka ,