Citroen serwis – warszawa, bydgoszcz, kielce, wrocław, lublin
citroen serwis warszawa – Części citroen

Posts Tagged ‘depollution system faulty citroen’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
February 16th, 2019

Obsługa pompy paliwa polega na Okresowym czyszczeniu jej siatkowego filtru. Filtr należy oczyścić po przebiegu pierwszych 1000 km, a następnie co 10 000 km przebiegu. W celu wymiany przepony należy wykręcić wkrętakiem sześć wkrętów znajdujących się na obwodzie pompy. Wówczas można zdjąć górną część pompy. Przepona rzadko ulega uszkodzeniu wskutek zużycia eksploatacyjnego. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘depollution system faulty citroen’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
February 16th, 2019

Z dolnej części filtru należy usunąć zanieczyszczony olej, przemyć ją nieetylizowaną benzyną, osuszyć i wlać świeży olej. Po przebiegu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów zanieczyszczeniu ulega również górna część filtru. Wówczas należy ją oczyścić, lecz bez jakichkolwiek prób rozbierania tej części — tylko w miejscach dostępnych. Zanieczyszczenia ze szczelin najlepiej wyskrobać kawałkiem drewna. Przy okazji wymiany oleju w filtrze należy nasmarować kilkoma kroplami tego samego oleju oś przesłony wlotu powietrza oraz sprawdzić, czy obraca się ona bez zacięć i zbytniego luzu. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘depollution system faulty citroen’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
February 16th, 2019

Niektórzy kierowcy wyłączają samoczynne urządzenie rozruchowe i zakładają cięgło do ręcznego sterowania przepustnicą rozruchową, uzasadniając to mniejszym zużyciem paliwa. Teoretycznie istnieje możliwość niewielkiej oszczędności paliwa przez wprowadzenie takiej zmiany. Jednak po każdorazowym uruchomieniu silnika kierowca musiałby pamiętać o konieczności stopniowego otwierania przepustnicy rozruchowej w miarę nagrzewania się silnika. Oszczędność paliwa staje się wówczas problematyczna (zależy od doświadczenia i stałego czuwania kierowcy) a straty wynikające z nieprawidłowego posługiwania się przepustnicą rozruchową mogą być bardzo duże. Nie warto więc wprowadzać tego typu „udoskonaleń”. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘depollution system faulty citroen’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
February 16th, 2019

Samochody VW są wyposażone w mechaniczną, czterobiegową skrzynkę biegów zblokowaną z przekładnią główną. W zależności od wykonania zsynchronizowane są biegi II, III i IV lub wszystkie biegi jazdy do przodu. Koła ze skośnymi zębami, stale zazębione, zapewniają cichą pracę przekładni. Wsteczny bieg włącza się przez przesunięcie koła przesuwnego z zębami ostymi. Koło przenosi napęd z wałka pośredniego na główny, powodując zmianę kierunku obrotów. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘depollution system faulty citroen’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
February 16th, 2019

W godzinach popołudniowych ruch z pracy odbywa się bardziej intensywnie i wtedy przeznaczenie pasów nawierzchni jest odwrotne. Stosowanie jezdni trzypasowych na drogach przeznaczonych do ruchu szybkiego nie jest dobre ze względu na bezpieczeństwo ruchu ilość nieszczęśliwych wypadków na takich drogach w stosunku do nawierzchni dwupasowej poważnie wzrasta. Granice poszczególnych pasów ruchu są oznaczone na nawierzchni. Jak widać z rysunku, nie pomaga to do regulacji ruchu, gdyż pojazdy nie jeżdżą na przeznaczonych dla nich pasach. Szerokość nawierzchni, chociaż podzielona wzrokowo na trzy pasy 2, 3 i 4, pozwala na dowolne używanie jej przez kierowców pojazdów samochodowych. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘depollution system faulty citroen’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
February 16th, 2019

SILA POCIĄGOWA I OPORY RUCHU . 1. RUCH POJAZDÓW KONNYCH Siłą pociągową pojazdów konnych jest koń praktyczna siła pociągowa konia jest równa l/S jego ciężaru. Przez pojęcie siły pociągowej rozumiemy siłę powodującą poruszanie się pojazdu po drodze. Poruszający się po drodze pojazd napotyka opory ruchu, zależne od następujących czynników: 1) średnicy koła pojazdu im większa jest średnica koła d, tym mniejszy jest opór powstający podczas toczenia się koła po drodze zmiana oporu jest odwrotnie proporcjonalna do V 2) materiału obręczy koła materiał ten ma wpływ na wielkość współczynnika tarcia, powstającego pomiędzy kołem a materiałem nawierzchni drogi 3) konstrukcji osi i piasty od średnicy osi i od sposobu zmniejszania tarcia na osi pojazdu (sposobu smarowania) 4) szybkości poruszania się pojazdu opór zwiększa się przy zwiększeniu szybkości ruchu, czynnik ten ma podrzędne znaczenie dla pojazdów konnych, ponieważ ich szybkość jest w ogóle nieznaczna 5) oporu powietrza, tj. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘depollution system faulty citroen’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
February 16th, 2019

Opory ruchu, występujące podczas ruchu pojazdów samochodowych na drodze, są następujące: 1) siła oporu toczenia (tarcia potoczystego) koła samochodu po nawierzchni drogi, 2) tarcie w łożyskach silnika samochodowego, 3) wstrząsy wskutek nierówności nawierzchni drogowej, 4) siła oporu powietrza, 5) siła oporu bezwładności samochodu, 6) siła oporu na wzniesieniu drogi. Opory ruchu wskutek wymienionych przyczyn w p. 1), 2) i 3) nazywamy oporem zasadniczym lub oporem toczenia (tarcia potoczystego), ponieważ przy tym samym pojeździe samochodowym zależą one wyłącznie od stanu i rodzaju nawierzchni drogowej. Z tego też powodu opór zasadniczy określa się przez stosowanie współczynnika j zwanego współczynnikiem oporu zasadniczego lub też współczynnikiem oporu toczenia (tarcia potoczystego) kół pojazdu samochodowego po nawierzchni drogowej. Opór zasadniczy oznaczamy przez gdzie G jest całkowitym ciężarem samochodu. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘depollution system faulty citroen’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
February 16th, 2019

Oprócz tego, przy produkowanym obecnie ogumieniu samochodowym należy uwzględnić jeszcze nacisk Pk na powierzchnię dotyku, spowodowany sprężystością materiału opony. Jak wynika z doświadczeń, wielkość tego nacisku nie jest duża i może być przyjmowana średnio 0,5 kGfcm2. Nacisk jednostkowy na płaszczyznę dotyku do nawierzchni będzie więc: P=pw+h Zagadnienie oporu ruchu wskutek poślizgu opony samochodu po nawierzchni byłoby wyczerpane, gdyby materiał zarówno w ogumieniu, jak i w nawierzchni był idealnie sprężysty oraz gdyby powstające odkształcenia mogły być uważane za procesy odwracalne. Materiały zwykle używane nie mają sprężystości bezwzględnej przejawia się to w zjawisku histerezy. Jeżeli zmierzymy odkształcenia ogumienia h, powstające pod wpływem obciążenia pionowego G, stopniowo wzrastającego do pewnej granicy, i przedstawimy to w postaci wykresu, otrzymamy krzywą abc. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘depollution system faulty citroen’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
February 16th, 2019

Żurawie samochodowe . Żurawie samochodowe są połączeniem żurawi obrotowych różnej nośności i o różnym wysięgu z podwoziem samochodowym. Tego rodzaju żurawie służą do przeładowania i transportu w obrębie placu budowy materiałów w opakowaniu, cięższych elementów konstrukcyjnych, prefabrykatów, belek drewnianych i stalowych, a przy dodatkowym wyposażeniu w chwytak szczękowy materiałów sypkich. Żurawie samochodowe mogą być również użyte do montażu i demontażu ciężkich maszyn drogowych oraz różnego rodzaju konstrukcji. W zależności od konstrukcji żurawia, jego stateczności oraz nośności podwozia, w czasie pracy żurawie są podparte na wspornikach, wobec czego nie mogą być używane do przewożenia podwieszanych ładunków jeżeli takie podparcie jest zbyteczne, to wtedy żurawiem można przewozić podwieszone ładunki. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘depollution system faulty citroen’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
February 16th, 2019

Samochodowe otaczarki mas bitumicznych. Do remontu nawierzchni bitumicznych są w użyciu otaczarki mas bitumicznych zainstalowane albo na podwoziu samochodu, albo (dwuczęściowe) na przyczepie samochodowej i podwoziu samochodowym. Otaczarka te w niczym nie różnią się od innego rodzaju otaczarek typu przewożonego lub półstałego. Są to jednak zespoły o małej wydajności. Samochodowy warsztat mechaniczny Warsztat mechaniczny urządzony na samochodzie przeznaczony jest da wykonywania bieżącego i średniego remontu maszyn drogowych i transportowych w warunkach polowych. Read the rest of this entry »

Comments Off

Next Entries »