Citroen serwis – warszawa, bydgoszcz, kielce, wrocław, lublin
citroen serwis warszawa – Części citroen

Posts Tagged ‘olx citroen c5’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
September 9th, 2019

Obsługa pompy paliwa polega na Okresowym czyszczeniu jej siatkowego filtru. Filtr należy oczyścić po przebiegu pierwszych 1000 km, a następnie co 10 000 km przebiegu. W celu wymiany przepony należy wykręcić wkrętakiem sześć wkrętów znajdujących się na obwodzie pompy. Wówczas można zdjąć górną część pompy. Przepona rzadko ulega uszkodzeniu wskutek zużycia eksploatacyjnego. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘olx citroen c5’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
September 9th, 2019

Z dolnej części filtru należy usunąć zanieczyszczony olej, przemyć ją nieetylizowaną benzyną, osuszyć i wlać świeży olej. Po przebiegu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów zanieczyszczeniu ulega również górna część filtru. Wówczas należy ją oczyścić, lecz bez jakichkolwiek prób rozbierania tej części — tylko w miejscach dostępnych. Zanieczyszczenia ze szczelin najlepiej wyskrobać kawałkiem drewna. Przy okazji wymiany oleju w filtrze należy nasmarować kilkoma kroplami tego samego oleju oś przesłony wlotu powietrza oraz sprawdzić, czy obraca się ona bez zacięć i zbytniego luzu. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘olx citroen c5’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
September 9th, 2019

Niektórzy kierowcy wyłączają samoczynne urządzenie rozruchowe i zakładają cięgło do ręcznego sterowania przepustnicą rozruchową, uzasadniając to mniejszym zużyciem paliwa. Teoretycznie istnieje możliwość niewielkiej oszczędności paliwa przez wprowadzenie takiej zmiany. Jednak po każdorazowym uruchomieniu silnika kierowca musiałby pamiętać o konieczności stopniowego otwierania przepustnicy rozruchowej w miarę nagrzewania się silnika. Oszczędność paliwa staje się wówczas problematyczna (zależy od doświadczenia i stałego czuwania kierowcy) a straty wynikające z nieprawidłowego posługiwania się przepustnicą rozruchową mogą być bardzo duże. Nie warto więc wprowadzać tego typu „udoskonaleń”. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘olx citroen c5’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
September 9th, 2019

Samochody VW są wyposażone w mechaniczną, czterobiegową skrzynkę biegów zblokowaną z przekładnią główną. W zależności od wykonania zsynchronizowane są biegi II, III i IV lub wszystkie biegi jazdy do przodu. Koła ze skośnymi zębami, stale zazębione, zapewniają cichą pracę przekładni. Wsteczny bieg włącza się przez przesunięcie koła przesuwnego z zębami ostymi. Koło przenosi napęd z wałka pośredniego na główny, powodując zmianę kierunku obrotów. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘olx citroen c5’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
September 9th, 2019

Oprócz tego, przy produkowanym obecnie ogumieniu samochodowym należy uwzględnić jeszcze nacisk Pk na powierzchnię dotyku, spowodowany sprężystością materiału opony. Jak wynika z doświadczeń, wielkość tego nacisku nie jest duża i może być przyjmowana średnio 0,5 kGfcm2. Nacisk jednostkowy na płaszczyznę dotyku do nawierzchni będzie więc: P=pw+h Zagadnienie oporu ruchu wskutek poślizgu opony samochodu po nawierzchni byłoby wyczerpane, gdyby materiał zarówno w ogumieniu, jak i w nawierzchni był idealnie sprężysty oraz gdyby powstające odkształcenia mogły być uważane za procesy odwracalne. Materiały zwykle używane nie mają sprężystości bezwzględnej przejawia się to w zjawisku histerezy. Jeżeli zmierzymy odkształcenia ogumienia h, powstające pod wpływem obciążenia pionowego G, stopniowo wzrastającego do pewnej granicy, i przedstawimy to w postaci wykresu, otrzymamy krzywą abc. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘olx citroen c5’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
September 9th, 2019

W godzinach popołudniowych ruch z pracy odbywa się bardziej intensywnie i wtedy przeznaczenie pasów nawierzchni jest odwrotne. Stosowanie jezdni trzypasowych na drogach przeznaczonych do ruchu szybkiego nie jest dobre ze względu na bezpieczeństwo ruchu ilość nieszczęśliwych wypadków na takich drogach w stosunku do nawierzchni dwupasowej poważnie wzrasta. Granice poszczególnych pasów ruchu są oznaczone na nawierzchni. Jak widać z rysunku, nie pomaga to do regulacji ruchu, gdyż pojazdy nie jeżdżą na przeznaczonych dla nich pasach. Szerokość nawierzchni, chociaż podzielona wzrokowo na trzy pasy 2, 3 i 4, pozwala na dowolne używanie jej przez kierowców pojazdów samochodowych. Read the rest of this entry »

Comments Off

Posts Tagged ‘olx citroen c5’

Pompa paliwa

Posted in Uncategorized  by admin
September 9th, 2019

Na drogach przeznaczonych do ruchu szybkiego ruch pojazdów powolnych hamuje szybkość pojazdów szybkich i zmniejsza bezpieczeństwo ruchu. Dlatego też na drogach zarówno o ruchu mieszanym o znacznej intensywności, jak również na drogach o ruchu mieszanym, przeznaczonych do ruchu szybkich pojazdów samochodowych, stosujemy w celu regulacji ruchu specjalne przekroje poprzeczne dróg. Przekroje te są skonstruowane w ten sposób, że ruch pojazdów szybkich jest wydzielony na specjalne pasy 5 , natomiast ruch lokalny, przede wszystkim pojazdów powolnych, wydziela się również na specjalne pasy 4, a ruch dla pieszych na pasy 1. W ten sposób wszystkie te ruchy, nie przeszkadzając sobie wzajemnie, w sposób najbardziej racjonalny spełniają swoje zadania, a przelotność drogi jest największa. Ruch rowerowy również powinien być wydzielony na specjalnie dla niego przeznaczone pasy 3. Read the rest of this entry »

Comments Off

Next Entries »